Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig mobilt internet når fastnetforbindelsen dør...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Min fastnet internetforbindelse forsvinder en gang i mellem - men der kan gå måneder i mellem.

Jeg overvejer at have et simkort i en gammel mobiltelefon, og så anvende telefonen til deling af internetforbindelse, således, at jeg stadig kan anvende en computer (nej, tablets og mobil-telefoner er ikke anvendelige i mit tilfælde).

Jeg har kigget lidt på del forskellige teleudbyderes, men så vidt jeg kan se er de alle noget med "x Gbytes pr måned" og så videre. Jeg har kun brug at kunne anvende mobil-forbindelsen 2 timer hver 5. måned, når fastnetforbindelsen er nede. Så jeg efterlyser et slags tale tidskort, som ikke løber ud efter nogle måneder.

Har du nogle gode erfaringer ?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

bruger du ex iphone vil du vel ofte ha en del GB fri data og den kan så køre dit internet på computeren ved nedbrud i fastnet. Ellers tror jeg ikke lige det findes - 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kan jeg selvfølgelig ikke huske hvad det hedder, men der er et svensk firma der har lavet et simkort som kun har data. Sidst jeg kiggede på det så kunne du få 1 (eller var det 10) GB gratis pr måned. Fordelen ved det kort var at det fungere i forskellige lande (danmark, norge, sverige, england osv.) og de udvider løbende.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)