Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mit nyhedsbrev ryger i spam - HJÆLP!!!

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Dan Storm:

CecilieG:

Så er de sendt.

Super - jeg afventer at de kommer til systemet fra MailChimp, og så vender jeg tilbage :)

Er du sikker på det er sendt? Jeg synes ikke jeg modtager noget?

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Tilmeldt 14. Nov 11
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det skulle de gerne være, nogle gange tager det lidt tid inden de kommer.

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

CecilieG:

Ja det skulle de gerne være, nogle gange tager det lidt tid inden de kommer.

Jeg har modtaget dem nu :)

Rent teknisk, fejler dit nyhedsbrev ikke i de store kendte spamfiltre - herunder Barracuda, Postini og SpamAssasin (som er de største spillere på markedet).

SPF og DKIM er i orden, så leverbarheden bør være høj, hvilket leder mig til at dine mails naturligvis bliver leveret, men at klienten (være det sig Outlook, Thunderbird, Apple Mail, etc) har lært, via brugerinteraktion, at indholdet i dine mails er spam

Desværre er der ikke noget teknisk der taler imod leveringen, da alle eksterne faktorer siger god for mailen.

Baseret på min erfaring, indeholder dit nyhedsbrev ikke noget tekst som bærer vægten af indholdet. Til gengæld er al teksten links til eksterne sider. Hvis mailklientens vurdering af spam er baseret på et automatisk filter eller interaktion fra modtageren, vil jeg forestille mig at du bliver fanget, fordi der ikke er noget tekst med til at bære alle linksene.

Mit råd til dig, for at mindske chancen for at ende i uønsket post er at tilføje noget tekst, som er relevant for dit indhold OG din modtager både i toppen og bunden af mailen. 

"Content is king" - det gælder også emails.

Jeg håber det kunne bruges til noget og du kan komme ud af spam-filteret.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Tilmeldt 14. Nov 11
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for din hjælp, havde en mistanke om at det kunne være indholdet, det må jeg prøve at ændre lidt på.

Vh Cecilie

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :

CecilieG:

Tusind tak for din hjælp, havde en mistanke om at det kunne være indholdet, det må jeg prøve at ændre lidt på.

Vh Cecilie

Det var så lidt.

Giv lyd, hvis vi skal kigge på dit nyhedsbrev igen på et tidspunkt :)

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Vejen
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 373
Fra  MailPlatform Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige en supplerende kommentar til den flotte udredning.

Du kan også have oplevet, at andre har sendt spam mails ud fra samme IP-adresse, som din mail er sendt på gennem din udbyder. Hvis det er sket kort tid før du har sendt, kan din udsendelse være blevet påvirket.

Uanset hvem udbyderen er skal man altid forholde sig kritisk til summen af øvrige kunder. Det er ganske simpelt, når alt der kan skrues på står korrekt, kigger spamfiltrene på summen af sendte mails.

En af vore kunder havde f.eks. problemer med deres håndskrevne mails sendt gennem Gmail for virksomheder, Google Apps, simpelthen forde de med Google blev leveret tæt på andre der havde afsendt dårlige beskeder.

Kim

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Heldigvis, som jeg også skrev, er alt teknisk i orden. Den omfattende test jeg udfører kontrollerer også reputation på den afsendende server.

Så OP behøver ikke frygte et problem som ikke er eksisterende.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)