Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Klistermærker - print selv?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Hillerød
Tilmeldt 11. Feb 13
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Jeg er på udkig efter nogle klistermærker, jeg kan sætte på nogle af de produkter jeg sælger.

Størrelsen skal være cirka 5x6cm.

De steder jeg har set på nettet, koster det overraskende meget - i mine øjne - over 1 kr pr styk.

Jeg tænkte derfor på at printe dem selv, da det må kunne gøres billigere på den måde, klistermærke ark og sort blækpatron.

Jeg kan bare ikke finde nogle klistermærke ark, hvor man kan printe på selv.

Jeg håber derfor der er nogle af jer der kan hjælpe mig i den rigtige retning - eller hvis I har set et super tilbud på klistermærker et sted :-)

På forhånd tak - og god aften

DBH

Fra Thorning
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 47
Fra  Kabelx.dk Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Tim:
Jeg håber derfor der er nogle af jer der kan hjælpe mig i den rigtige retning - eller hvis I har set et super tilbud på klistermærker et sted :-)

Tror denne side har det? Yes ?

Ejer af KabelX.dk - Kabler, stik, tasker, vægbeslag, film lærred & GoPro - KabelX.dk ApS ejer også HeadZ.dk

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Tim:

Hejsa!

Jeg er på udkig efter nogle klistermærker, jeg kan sætte på nogle af de produkter jeg sælger.

Størrelsen skal være cirka 5x6cm.

De steder jeg har set på nettet, koster det overraskende meget - i mine øjne - over 1 kr pr styk.

Jeg tænkte derfor på at printe dem selv, da det må kunne gøres billigere på den måde, klistermærke ark og sort blækpatron.

Jeg kan bare ikke finde nogle klistermærke ark, hvor man kan printe på selv.

Jeg håber derfor der er nogle af jer der kan hjælpe mig i den rigtige retning - eller hvis I har set et super tilbud på klistermærker et sted :-)

På forhånd tak - og god aften

DBH

Du kan eventuelt også kigge på http://www.logiprint.dk/ , som har nogle rigtigt gode priser på almindelige tryksager. Produkterne produceres i Tyskland, derfor kan siden også til dels have nogle små oversættelsesfejl. Jeg har købt der flere gange og været yderst tilfreds med pris, kvalitet og levering :)

Fra Sønderborg
Tilmeldt 8. Oct 12
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor mange antal skal du bruge? :)

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 07:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

  Du kan sagtens få nogle mærker som du selv kan printe på - enten i en inkjet-printer eller laserprinter.

Avery og JAC er blandt dem som laver sådan nogle A4-ark med forudstansede mærker.
Du skal blot være opmærksom på at der er tale om mærker af papir.

Så hvis du f.eks. laver cremer og lignende som står på badeværelser, så er det i mange tilfælde ikke en holdbar løsning.
Der bliver det nødttil at være nogle mærker som er vandfaste og hvor trykket også er vandfast - og det er det ikke når det er printet på en vandbaseret inkjet-printer...

Uden overdrivelse, så har vi ihvertfald én henvendelse om ugen, fra folk som selv har lavet mærker til ting de sælger, alt lige fra cykler til kosmetik-produkter, og som har fundet ud af at det ikke er holdbart når de hjemmelavede mærker bliver fugtige eller decideret våde.

Det med en krone pr. mærke lyder meget rigtig hvis det er ved en 500-1.000 mærker i 5 x 6 cm. Men igen, så er det også noget andet end de hjemmeprintede papirmærker. Der er noget mande- og maskintid og så koster forbrugsstofferne også noget andet - glem heller ikke at maskinerne som vi f.eks. kører denne slags på, koster 200.000-400.000 kr. som også skal afskrives.

Så ja, det er noget dyrere end hvis du selv laver dem. Og hvis dine mærker ikke skal være specielt holdbare, så kan du sagtens selv printe dem.
Du kan købe Avery og JAC-labels i de fleste kontorforsyninger og i et hav af netbutikker. De findes i mange forskellige størrelser og det kan godt være at der ikke er en der præcis er 5 x 6 cm, men f.eks. 4,5 x 6,2 cm. Men i og med at du ikke selv kan udstanse mærkerne, så bliver du nødttil at finde nogle ark med en størrelse som passer nogenlunde. Men der er også rigtig mange forskellige størrelser at vælge imellem i f.eks. Avery's serier.

/Jesper

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)