Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Verdensklasse™ visitkort, flyers & brochurer

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Hjortshøj
Tilmeldt 3. Aug 13
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino, vi er tilbage :)
Ligesom sidste gang vil vi også sætte pris på, at negativt ladede kommentarer bliver holdt udenfor tråden og sendt til os direkte.

Mvh
Asger Emborg

Fra Hjortshøj
Tilmeldt 3. Aug 13
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Mvh
Asger Emborg

Fra Hjortshøj
Tilmeldt 3. Aug 13
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kan vores lækre visitkort fåes med runde hjørner til en pris alle kan følge med på :)
Skyd os en mail på ae@kuyatryk.dk hvis du er frisk på at prøve noget nyt. Vi hjælper selvfølgelig med den grafiske opsætning. 



Her er lidt forskelligt vi har lavet for Blom i forbindelse med udgivelsen af hans selvbiografi.
Flyeren er produceret i 300 GSM, som giver et stærkt hold og følelsen af en høj kvalitets tryksag.
Visitkortene er i 352 GSM med en mat kachering hvor der kan benyttes kuglepen til at skrive på. 

Mvh
Asger Emborg

Fra Hjortshøj
Tilmeldt 3. Aug 13
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Her er en af vores seneste visitkort designs for et Amino medlem.
Et visitkort design koster blot 180,- i forbindelse med køb af visitkort hos os.

Vi garanterer et resultat du bliver tilfreds med, ellers prøver vi bare igen med et nyt design :)
Hvis vi i sidste ende ikke skulle finde noget som du bliver glad for, får du pengene igen.



 

Mvh
Asger Emborg

Fra Hobro
Tilmeldt 17. Dec 13
Indlæg ialt: 21
Fra  pc-nord.dk Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

har modtaget mine visitkort fra kuyatryk, og det er bare superkvalitet.

Jeg har fået Asger til at lave design til mit kort, og jeg er bestemt ikke blevet skuffet.

hurtig levering, til en bestemt rigtig god pris.

Kuyatryk vil jeg bestemt kunne anbefale til andre

Dennis

Pc-nord.dk

Fra Hjortshøj
Tilmeldt 3. Aug 13
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis,

Jeg synes også vi fik designet et rigtig flot resultat, og visitkortene blev bestemt lækre :)
Dejligt at høre du blev glade for dem. 

For nylig har vi også designet og trykt visitkort for Aarhus Tolkeservice.
Designet blev lavet med en "jeans" lignende tekstur, og kom til at se således ud;

 

P.S vi er godt opmærksomme på "tastefejlen" i overskriften, det gik lidt for hurtigt for amino support da vi skulle rette overskriften :)

Mvh
Asger Emborg

Fra Hjortshøj
Tilmeldt 3. Aug 13
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Indtil næste tirsdag den 22/4, sælger vi:

1000 stk. A5 flyers i lækkert 300 GSM papir med tryk på begge sider til 650,- INKL. LEVERING
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Flyer design er også nedsat til 500,- for to siders design hvilket normalt koster 750,-

Vi designede og trykte en stor portion tryksager til Anton Klinke, og resultatet blev rigtig flot. 
Det er bla. en flyer som ses til højre der kan fåes på tilbud lige, men blot i tykkere papir. 





 

Mvh
Asger Emborg

Fra Hjortshøj
Tilmeldt 3. Aug 13
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Vi har et skarpt tilbud på visitkort her til Maj.

500 stk afrundede hjørner med mat kachering(overfladebehandling) til blot 629,- inkl. levering :)
Der er mulighed for at få tilsendt en prøve, blot skriv en mail på ae@kuyatryk.dk

Mvh
Asger Emborg

Fra Hjortshøj
Tilmeldt 3. Aug 13
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Hvis man bestiller og levere sit visitkort design til os i dag inden kl 00:00, så lover vi at knokle igennem hele weekenden for at levere til dig på tirsdag :)

Husk vi også laver visitkort design for blot 180,- ! men disse priser gælder udelukkende kun som Amino medlem.

Her er forresten en af vores seneste visitkort designs, som vi også fik lov til at trykke.
Det er vores Verdensklasse Visitkort trykt på 432gsm Mohawk Superfine Paper, med en mat overfladebehandling. 


 

Mvh
Asger Emborg

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)