Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det eneste jeg mangler (næsten) er pengene...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Feb 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Aminoer.

Jeg har i noget tid være i gang med at ide udvikle en mobil app. Jeg har lavet en komplet, interaktiv wireframe til hele app'en og jeg har været i kontakt med forskellige firmaer der har givet et estimat på på hvor lang tid og hvad det vil koste at udvikle app'en.

Det er alt sammen rigtig fint, men når man er fattig studerende, ikke er arving af en kæmpe sum penge og det er første gang man skal i gang med at starte eget store projekt, så ligger man ikke lige inde med de penge der bliver fortalt det ca. vil komme til at koste.

Her er så hvor jeg har brug for hjælp. Er der nogen steder man kan søge om økonomisk støtte til sådanne projekter eller få fat i folk der vil hjælpe en med programmeringen til gengæld i at få en hvis procent del af samlet beløb når app'en sælges.

Alle gode råd tages imod!! Og hvis der skulle sidde nogle skarpe hoveder derude og har meget forstand på app udvikling og markedsførring og branding af app's så er i også meget velkommen til at kontakte mig.

(FYI: Beløbet det drejer sig om er under DKK 100.000)

Fra Brønderslev
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 514
Fra  Daltek IVS Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Øverst i den blå ramme her på siden er en menu der hedder kapital. Der kan du finde investorer som du kan kontakte og se om de er med på din ide. Det vil være et godt sted at starte når vores kære pengeinstitutter nu både har ødelagt legen, og ikke gider lege mere :)

Fra Thorning
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 47
Fra  Kabelx.dk Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Må jeg spørge til om det er danske firmaer du har kontaktet? 

Ejer af KabelX.dk - Kabler, stik, tasker, vægbeslag, film lærred & GoPro - KabelX.dk ApS ejer også HeadZ.dk

Tilmeldt 9. Feb 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig mange tak for det svar! 

Det vil jeg kigge på med det samme.

Tilmeldt 9. Feb 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Et firma, fra Rusland og et her fra Danmark men som styres af en Inder. Men ikke et Dansk firma endnu.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

ny webshop - SEO - eller udvikle app - same same problemstilling hvor kontrakt og referencer er et must som i BLIV IKKE SNYDT 

Dertil blog, at nej der er ikke fonde eller andet som står klar med penge til udvikling af apps generelt, så det er bare at jage rundt og regne med at den der evt måtte melde sig til udvikling, enten vil ha penge, eller vel ha stor ejerdel - eller rent ud sagt, nok er lidt en lykkerider

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)