Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Du er kun et klik fra tusindvis af kreative mennesker - og det er BILLIGT.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 1. Oct 12
Indlæg ialt: 31
Fra  Trans Data Systemer aps Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil starte med at gøre det helt klart, at jeg ikke (desværre) har aktier i fiverr.com eller på anden vis er involveret.

Men når det er sagt, så er jeg godt nok blevet lidt imponeret over hvor mange dygtige mennesker jeg kan finde på siden, som kan lave alt mellem himmel og jord, til ganske få penge.

Det kan være alt fra design af firma logo, til en professionel reklamefilm, en musik jingle eller andet. Det behøver ikke være firmarelateret, måske vil du bare overraske kæresten med en smuk sang, skrevet specielt til hende/ham...

Eller hvad med at få en personlig telefonsvarer besked med Arnold Swarzenegger stemme! Du kan finde næsten alt på fiverr.com - også meget skrammel - men da man kan rate "leverandørene" er det relativt nemt at skille skidt fra kanel.

Jeg har f.eks. betalt $35 for denne video: &list" target="_blank">

&list Det syntes jeg faktisk er billigt.

Nu er jeg ikke klar over om der findes et tilsvarende dansk koncept, for så vil jeg da hellere ligge pengene der - selv om det ikke bliver til så meget...

Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt enig, jeg synes Fiverr har udviklet sig til at være et rigtig godt site. For nogle år siden oplevede jeg kun ringe resultater, men i dag er kvaliteten faktisk rigtig god kontra prisen, og holder man øje med de forskellige ratings, som du siger, så er man faktisk ret godt sikret.

Det eneste danske site jeg kender i den branche er underenplov.dk, som jeg har benyttet mig en lille smule af. De opgaver går dog fra 80 kr. og opefter.

Fra Thorning
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 47
Fra  Kabelx.dk Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Laugesen:
underenplov.dk, som jeg har benyttet mig en lille smule af. De opgaver går dog fra 80 kr.

Tak for den Martin, skal prøves - eller rettere har lige bestilt en opgave ;)

Ejer af KabelX.dk - Kabler, stik, tasker, vægbeslag, film lærred & GoPro - KabelX.dk ApS ejer også HeadZ.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)