Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor bliver jeg bare træt af useriøse firmaer!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Svendborg
Tilmeldt 27. Mar 14
Indlæg ialt: 34
Fra  Animaks Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa.
Jeg må simpelthen bare ud med det -Aaaaarrrgh!!!
Jeg bliver så træt af useriøse firmaer, der lover guld og grønne skove og når man så har lavet en aftale med dem, tja så... går det meeegeeet langsom.
Når man er en computer-analfabet, som jeg er og skal ud og ha lavet en ny webshop, ja så bliver man nødt til at stole på at firmaet holder det de lover og afholder aftaler med tid osv.
Da vi indgik aftalen, fik jeg at vide at der ville gå ca. seks uger inden webshoppen var færdig. Det var fint nok med mig og jeg betalte som vi aftalte, halvdelen af beløbet med det samme. Det er nu 12 uger siden og webshoppen er endnu ikke færdig.
Når jeg kontakter firmaet, er der masser af undskyldninger som syge børn, vand i computeren, travlhed med andre kunder... Jeg kan ikke bruge deres undskyldninger til noget som helst, for faktum er at jeg hver dag der går mister penge på at den ikke er færdig.
Hver gang bliver det sagt at NU sker der noget og nu er det få dage til den er færdig, men... tja...
Jeg fik til sidst 2.000,- afslag i prisen og de LOVET at den var færdig den 14 marts... men igen... det var bare varm luft. Bliv nu bare færdig, Jeg er sgu ligeglad med de 2.000,- bare bliv færdig!!!
Hvorfor den så ikke nået til at blive færdig til den 14 marts(som jo trods alt var 4 uger senere end først lovet) må guderne vide.

Et eller andet sted har jeg sgu ondt af dem, da det virker til at de ikke magter opgaven, eller har så meget andet at lave at de har taget en for stor mundfuld.
Jeg har flere gange bedt om at de betaler mine penge tilbage igen, så jeg kan finde et nyt firma der magter at overholde aftaler, men så får jeg en lang forklaring hvor de undskylder med det ene og det andet.

De påstår nu at de er liiige ved at være færdige, men det sagde de også for en måned siden.
Jeg har talt med min advokat, der nu synes at vi skal sætte en stopper for dette og kræve at de tilbagebetaler beløbet(som et minimum)... og jeg overvejer at sige "go" for dette. Men samtidigt så tænker jeg på at jeg nu skal igennem det samme vrøvl med et nyt firma... Aaaaaaarrrrghhh!!!

Undskyld mit opråb -Jeg bliver bare SÅ frustreret!

ANIMAKS.DK Stort udvalg af naturlige tyggeartikler og ben til hund i alle størrelser.
Vi har også MEGET billige loppemidler i alle de kendte mærker.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en standard situation og problemet er ikke kun det useriøse firma du arbejder med, men også, at du selv i din tilgang var let naiv. Man kan ikke stole på den type virksomhed altid og man må hente en række seriøse referencer + være meget omhyggelig med aftalegrundlag og betalinger osv - jeg har skrevet om det i FÅ EN WEBSHOP UDEN FOR MEGEN GRÅD 

VH John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Svendborg
Tilmeldt 27. Mar 14
Indlæg ialt: 34
Fra  Animaks Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John.
Tak for dit svar.
Ja jeg har sikkert været naiv, men jeg har indhentet flere tilbud og snakket med flere firmaer og jeg har fået referencer bland andet fra en MEGET respekteret mand indenfor branchen og her på Amino, så jeg føler selv at jeg har gjort hvad jeg i min naivitet har kunnet gøre.

Mvh. Peter 

ANIMAKS.DK Stort udvalg af naturlige tyggeartikler og ben til hund i alle størrelser.
Vi har også MEGET billige loppemidler i alle de kendte mærker.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

ja så er det da dobbelt surt, når du har trukket referencer og lavet klar aftale, dobbelt surt

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 29. Apr 13
Indlæg ialt: 65
Fra  Njl gulvservice Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ja det burde ik være så svært for det omtalte firma, hvis de ik kan løfte opgaven, til den aftalte til, skal en seriøs virksomhed være så ærlig over for sig selv, af de erkender nederlaget, tilbagebetale pengene, og giver dig som kunde muligheden for af finde et nyt firma, kvit og frit, så er man i min verden seriøs, også selv om man ik kunne løse opgaven. 

gulvafslibning og gulvbehandling, Njl gulvservice.

Fra Svendborg
Tilmeldt 27. Mar 14
Indlæg ialt: 34
Fra  Animaks Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Netop Jimmy.
Vi kan alle få for travlt om ørerne eller få en opgave vi ikke magter/har tid til osv. Men så burde man melde ud og være "mand" nok til at erkende at man ikke kan gennemføre opgaven tilfredsstillende og så tilbagebetale pengene.
Det ville jeg have fuld respekt for og så ville alle være glade... Men nu går jeg bare og venter og venter og får den ene undskyldning og hvide løgn efter den anden... Det gør mig ikke bare temmelig irriteret, det koster mig også penge.  

ANIMAKS.DK Stort udvalg af naturlige tyggeartikler og ben til hund i alle størrelser.
Vi har også MEGET billige loppemidler i alle de kendte mærker.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)