Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rengørings Software

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Feb 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoér,

Jeg er på udkig efter et system til min Branche som er Ejendomsservice, rengøring og vinduespolering, Systemet skal kunne holde styr på kunde intervaller,           nye ordre, faktura, osv. 

Jeg kender kun et program som hedder clean it, men jeg vil gerne vide om der er andre alternativer til vores branche.

Bedste hilsner

Kenneth Aamann

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej er selv vinduespudser. jeg har set og hørt rigtig godt om SkvizBiz, det koster heller ikke voldsomt meget. tjek evt. deres videoer på youtube, de er godt forklaret.

vh Jacob Dalgaard

Tilmeldt 25. Feb 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob, tak for dit svar.

jeg kender godt skvizbiz men problemet med dette er at de henvender sig til vinduespolering og ikke rigtig  til ejendomsservice,  det er fx. Et problem og oprette en kunde med sommer og vinter intervaller, det er rigtig "bøvlet"at rode med. Men red et kun til vinduespolering så kan det anbefales.

Kenneth

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

ja det har du jo så ret i, er dog ikke selv i ejendomsservice branchen og har heller aldrig været det, så kender ikke til måden intervallerne fungere. Måske du er heldig nogen af de andre fra ejendomservice branchen kigger med de har helt sikkert gode forslag. 

vh Jacob Dalgaard 

Fra Greve
Tilmeldt 6. Feb 13
Indlæg ialt: 112
Fra  AlbedoSoft ApS - Odoo eksperterne Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

AlbedoSoft har et Administrationssystem der kan de fleste af opgaverne i en virksomhed og vi kunne godt tænke os at få lov til at vise systemet til dig helt uforpligtende. Derved kan vi også få testet om vores program lever op til en mere alsidig branche som du har, ellers er vi interesseret i at foretage en tilpasning til dine behov helt uden omkostninger for dig hverken nu eller i fremtiden. Kontakt os på 25101616 eller mitat@albedosoft.dk, håber at høre fra mvh. Mitat

Odoo(tidligere OpenERP) fuldt integreret, komplet Belgisk alt i et system med ERP, CRM og HR mv. Kontakt os på 25101616 

Tilmeldt 25. Feb 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mitat,

Tak for dit svar,

jeg kontakter dig asap.

Vh.

Kenneth

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)