Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ordre og betalingssystem

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Mar 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er igang med at oprette en online store der skal fungere på denne måde:

Kunde køber tre vare fra tre forskellige producenter og betaler hele beløbet i min online store. Efter ordre og betaling er modtaget skal hver af de tre producenter modtage deres individuelle ordre og betaling for at kunne behandle ordreren. Systemet skal minde lidt om det Trendsales og Amazon har.. Hvor kan jeg finde hjælp til at få lavet sådan en costumized ordre/betalings-system henne?

Mvh Julie

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Juliethea:
Hvor kan jeg finde hjælp til at få lavet sådan en costumized ordre/betalings-system henne?

Du kan benytte Amino Freelancer til det. Der findes mange kompetente der kan håndtere den løsning, men du skal tænke på om dine producenter har et API som systemet kan bruge. Ellers må du sidde manuelt og bestille hos dem - med mindre at de godtager dem på email.

Du skal dog også tænke på at betalingen nok skal foreligge med det samme hos producenterne (med mindre at du får kredit hos dem). Derfor kan det godt være svært at automatisere processen fuldstændigt.

Men jeg vil nok starte ud med at håndtere det manuelt i starten for senere at udvide med automatik.

Tilmeldt 31. Mar 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels,

Tak for dit svar! 

Hvad hvis de har API, kan man så godt integrere både ordren og betalingen (direkte overførelse af pengene sammen med ordren)?

Niels Henriksen:
Amino Freelancer
Kan du anbefale en eller flere?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Juliethea:
Hvad hvis de har API, kan man så godt integrere både ordren og betalingen (direkte overførelse af pengene sammen med ordren)?

Jeg tror ikke at du kan integrere betalingen. Den skal du have over banken.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)