Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Seriøs Wordpress fixer søges straks til akut problem

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Bennie Larsen:

Du opretter bare en midlertidig administrator, og sletter ham/hende igen når arbejdet er gjort.

For at løse det problem han har beskrevet i sit oprindelige indlæg skal man også bruge adgang til MySQL. Derudover er det rigtigt nok.

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror lige jeg gentager.....

Du opretter bare en midlertidig administrator, og sletter ham/hende igen når arbejdet er gjort.

Administrator = en person der har (kan have) adgang til din wordpress, din server, din database, eller for den sags skyld din bank.....

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Bennie Larsen:

Tror lige jeg gentager.....

Du opretter bare en midlertidig administrator, og sletter ham/hende igen når arbejdet er gjort.

Administrator = en person der har (kan have) adgang til din wordpress, din server, din database, eller for den sags skyld din bank.....

Men han vil jo stadig kende password og brugernavn at WordPress bruger der - det er det jeg mener med det.

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jamen det er da rigtigt Kristoffer - ligesom din bank kender dit cpr-nr., og din læge, tandlæge, skolelærer, kommunale rådgiver etc., etc.

Og hvis det er sådan man ser på det, så skal man måske slet ikke bruge et offentligt forum til hjælp, men udelukkende købe bøger hemmelige steder, og intet røbe til hverken familien eller andre.

Når jeg tænker lidt efter, skal man faktisk overhovedet slet ikke bruge Internettet - det er rigtigt usikkert :-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,7 stjerner givet af 3 person

Bennie Larsen:

Jamen det er da rigtigt Kristoffer - ligesom din bank kender dit cpr-nr., og din læge, tandlæge, skolelærer, kommunale rådgiver etc., etc.

Og hvis det er sådan man ser på det, så skal man måske slet ikke bruge et offentligt forum til hjælp, men udelukkende købe bøger hemmelige steder, og intet røbe til hverken familien eller andre.

Når jeg tænker lidt efter, skal man faktisk overhovedet slet ikke bruge Internettet - det er rigtigt usikkert :-)

Det er rigtigt nok, min pointe er bare at det nok ikke er en god ide at præsentere det som en definitiv løsning på et problem med at man skal kunne stole på folk. Man bliver nødt til at vurdere hvem folk er, og om man kan stole på dem.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kristoffer - Serverfruit:
Man bliver nødt til at vurdere hvem folk er, og om man kan stole på dem.

Er der noget ny i det Wink

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Ypperstepræst og mellemstore lys på alle problemer Hej,

Du går gennem en vanskelig periode i dit liv, du har brug for at blive lyttet til, at betro at opnå præcise svar på dine spørgsmål, brug for hjælp, hurtig respons og kvalitet fortroligt?

Kontakt Amaral mellemstore lys unikke og autentiske , jeg har en stor beherskelse af Spådom. Forudsigelser kommer sande og nøjagtige psykisk bistand og umiddelbare løsninger.
Jeg er til rådighed 7/7 9:00 til 00:00. Jeg tilbyder en klar og oprigtig konsultation i ethvert område, jeg besvare dine spørgsmål, guide dig og hjælper dig, uden selvtilfredshed.

Jeg er en ekspert i personlige områder, problemer med arbejde og beskæftigelse problemet med penge, hvordan man kan tjene masser af penge, Return of the elskede, Absolut loyalitet mellem to elskende, Indtjening spil af held, beskyttelse mod farer og fjender. Seksuel impotens, heksekunst, Chance Games, tiltrækning mellem mænd og kvinder, forførende parfume for at behage den, du ønsker, velegnet til mænd og kvinder. Tiltrækning mængde kunder for enhver virksomhed.

Jeg kan give dig en kraftfuld og øjeblikkelig assistance. Accepter min hjælp, kan det ændre dit liv!

Kontakt mig: jijisandayo@gmail.com
Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

For fanden da! Jeg kan ikke få mine overtænder løs fra skrivebordskanten igen.....

Jeg aner ikke hvad det indlæg handler om - men prøv at læse det højt for dig selv. Din dag vil føles helt anderledes.....

Tilmeldt 11. Feb 10
Indlæg ialt: 139
Fra  MTC Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Mangler at få løst problem nedenfor . Håber nogen kan hjælpe med den:
 

Når man skriver min url www.mitfirmal.dk i toppen af en browser hvor man skal skrive url så bliver den ikke på www.mitfirma.dk men hopper over på http://ec2-xxx-3x-x7-xx.eu-west-1.compute.amazonaws.com/home og viser denne url i browser headeren i stedet for www.mitfirmal.dk

Websiderne vises perfekt men browser urlen der vises er ikke www.mitfirma.dk men derimod http://ec2-xxx-3x-x7-xx.eu-west-1.compute.amazonaws.com/home

I Dashboardet i mit Wordpress Karma Thema kan der ikke ændres i WordPress Address (URL) og Site Address (URL) da begge er låst.

Der køres noget DNS-Hosting hos DanDomain.

Min host er aws.amazon.com

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)