Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Seriøs Wordpress fixer søges straks til akut problem

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 11. Feb 10
Indlæg ialt: 139
Fra  MTC Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,
min WP firma hjemmeside melder fejl "Error establishing a database connection". Sidderne er hostet hos aws.amazon.com
Søger en seriøs Wordpress kyndig som kan fixe dette og et par andre WP issues.
Betaling efter aftale. Kun henvendelser fra CVR registrerede tak.
Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har som regel noget at gøre med forkerte databaseoplysninger til WordPress, eller at databasen er nede.

Tilmeldt 31. Mar 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du skal tage et kig på wp-config-sample.php filen, og sikre dig indholdet er korrekt og at filen er blevet omdøbt til wp-config.php

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,3 stjerner givet af 6 person

Du er velkommen til at tage fat i mig, mikkel@mikjaer.com

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Kristoffer ... Jeg kan ikke helt gennemskue hvad du har imod mit indlæg, trådstarter spørger om akut Wordpress assistance - jeg byder ind og tilbyder akut assistance ... jeg har svært ved at se hvad jeg kunne have gjort anderledes? Men jeg har absolut intet imod at modtage saglig kritik i det offentlige rum så jeg vil gerne bede dig uddybe din kritik, så skal jeg nok forholde mig til den.

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 5 person

Mikkel Mikjær Christensen:

Hej Kristoffer ... Jeg kan ikke helt gennemskue hvad du har imod mit indlæg, trådstarter spørger om akut Wordpress assistance - jeg byder ind og tilbyder akut assistance ... jeg har svært ved at se hvad jeg kunne have gjort anderledes? Men jeg har absolut intet imod at modtage saglig kritik i det offentlige rum så jeg vil gerne bede dig uddybe din kritik, så skal jeg nok forholde mig til den.

Jeg synes bare at det ville  have været fint at fortælle noget om hvad der er galt og hvordan han kan løse det. Det er jo en ret simpel ting, som man relativt simpelt kan løse.

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kristoffer - Serverfruit:
Jeg synes bare at det ville  have været fint at fortælle noget om hvad der er galt og hvordan han kan løse det. Det er jo en ret simpel ting, som man relativt simpelt kan løse.

Arrrggghhh Kristoffer - det kan du ikke skyde Mikkel i skoene!

Trådstarter skriver: "Søger en seriøs Wordpress kyndig som kan fixe dette og et par andre WP issues." - så for mig gør Mikkel det eneste rigtige, nemlig siger "hey, tag fat i mig, så løser vi dine problemer"

Og det var faktisk lige nøjagtig hvad trådstarter efterspurgte.

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Bennie Larsen:

Kristoffer - Serverfruit:
Jeg synes bare at det ville  have været fint at fortælle noget om hvad der er galt og hvordan han kan løse det. Det er jo en ret simpel ting, som man relativt simpelt kan løse.

Arrrggghhh Kristoffer - det kan du ikke skyde Mikkel i skoene!

Trådstarter skriver: "Søger en seriøs Wordpress kyndig som kan fixe dette og et par andre WP issues." - så for mig gør Mikkel det eneste rigtige, nemlig siger "hey, tag fat i mig, så løser vi dine problemer"

Og det var faktisk lige nøjagtig hvad trådstarter efterspurgte.

Jeg havde muligvis læst trådstarters indlæg lige hurtigt nok - det beklager jeg. Men når det er sagt - så er det en issue der kan løses på mindre end 5 minutter i de fleste tilfælde.

Og det mener jeg ikke er forkert at pointere.

Tilmeldt 11. Feb 10
Indlæg ialt: 139
Fra  MTC Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak for henvendelser foreløbigt.

Jeg er godt klar over det er et relativt nemt problem at løse, da jeg selvfølgelig har googlet problemet. Jeg ville måske også kunne løse dette, men da det er noget tid siden jeg har arbejdet med WP siderne vil det kræve mig meget mere tid at sætte mig ind i problemstillingen end Jer eksperter. Så derfor har jeg valgt at betale mig fra det. 

Min eneste lille tvivl og derfor anmodning om seriøse henvendelser er at jeg bliver nødt til at udlevere diverse adgangskoder til mine sider som jeg lever af og henter kunder fra. Derfor er det selvfølgelig vigtigt at vurdere at det firma/person man overlader opgaven til er seriøst og til at stole på.

 

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du opretter bare en midlertidig administrator, og sletter ham/hende igen når arbejdet er gjort.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)