Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan jeg med mine 3000 kr??

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Mar 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 02:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle aminoer

Jeg hedder Rasmus Økær, 26 år og studere kriminologi på UC højskolen i Aarhus.

Jeg er en ny amino her inde. Jeg undskylder hvis det er den forkerte tråd jeg er inde på, men jeg kunne ikke helt finde den rigtige :).

Nu har jeg gået og læst hele mit liv og er færdig med mit studie her til sommer. Jeg vil gerne holde en pause efter at havde fået min uddannelse.

Jeg vil prøve nogle nye sider af mig selv og få nogle nye udfordringer i livet. Jeg har altid haft en drøm om at blive iværksætter på den hårde måde. Dvs at starte med et par tusinde kroner i lommen og gøre dem til flere og flere. Jeg er den person som elsker at få svære udfordringer og finde en måde at løse dem på.

Jeg vil gerne mærke bunden før jeg når toppen. Derfor har jeg taget 3000 kroner ud fra min opsparing som jeg gerne vil fordoble og blive ved på den måde. Jeg vil ikke satse de store pengebeløb på kæmpe projekter og blive større derfra. For mig er en ægte iværksætter ham/hun som starter fra et par kroner i lommen og bliver til succesfuld forretningsmand/forretningskvinde.

Lige nu har jeg brug for et kick! og gode råd som vil fører mig tættere på succesen. Hvordan kan jeg fordoble mine 3000 kr til lidt flere penge?

Med venlig hilsen

Rasmus Økær :)

 

Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 02:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Rasmus Økær:
For mig er en ægte iværksætter ham/hun som starter fra et par kroner i lommen og bliver til succesfuld forretningsmand/forretningskvinde.

Så ham der har gået på arbejde i et år? sparet på alt, og får skrapet nok sammen til at starte sit projekt er mindre ægte? Vi starter alle med 0 på lommen. Kan du nævne nogle der er startet med et par kroner i lommen? som ikke har haft investore eller lånt penge, det kan du nok ikke. Fordi det er urealitisk, og ja det sker. Men se på det sådan her, nu mindre omkostning til opstart, nu mere konkurrence vil der være. Så hvis du ikke lige har den sindsyge ide, og det har du ikke, fordi ellers ville du jo ikke spørge her, så går den altså ikke. 

Se, at smide en stor investering ind, tage et lån, andre ting der gør at man satser, og virkelig har noget at tabe, det er at gøre det på den hårde måde. Men lige meget hvordan du står, så bliver der ingen let måde at blive succesfuld på. 

Du kan jo ikke rigtig foretage nogen investering med 3000(så du skal kunne gøre alt selv), du har lige nok til at stifte et selskab. Så kan du jo blive selstændig, finde på en service du kan yde til folk, og så se om du kan bygge noget op med den indtægt/løn du får.  Om det er et iværksætter projekt, kan man så diskutere, men, det kan det måske blive til. 

Så jeg ville sætte de 3000 tilbage i sparebøtten, og den dag du finder noget du bare må i gang med, så meget så du er villig til at satse det hele. 
Så er du fuld committed og interesante ting kan ske for dig. 

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ingeng garanti for at du kan og vil fordoble de 3000 kr. Jeg har ikke lige en ide hvordan du skulle fordoble det. Jeg vil anbefale at starte en web-shop. Men det er kun min mening, jeg håber dog at du finder noget :)

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 11
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Lav da en hjemmeside om krimilogi og smid nogle adsense reklamer på, det er da en niche der ikke er overrandt .

Så kan du jo se hvad du føre til.

Mvh

Michael clausen

Ejer af siden www.risikofrit.dk . En side der tilbyder online konkurrencer til Danskerne

Fra Billum
Tilmeldt 24. Jan 13
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg aner intet om kriminologi. Dog ved jeg, at rigtig mange mennesker interesserer sig for krimier og kriminalsager. Hvis der er et overlap her, kan du måske lave en blog om emnet, anbefale bøger, linke til dem og tjene en skilling på det via annoncer/Adsense/ affiliate. Jeg er sikker på, at diverse TV-kanaler laver udsendelser om virkelige kriminalsager, fordi der er en hulens masse mennesker, der ser dem.

 

Sæt igang!

 

Michael

Fokus - regnskabsservice, administration, tekstarbejde

Erfaren bogholder siden 1995 og selvstændig siden 2005.

Fra Birkerød
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 216
Fra  Perfect-Body Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

du kan nemt starte en webshop for 3000kr. jeg startede min for 2500kr. Det nemmeste ville være at finde en restparti eller restlager og så tage den derfra, eller finde et produkt du synes er interessant :)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick Kronholm:
du kan nemt starte en webshop for 3000kr.

du kan dælme også nemt brænde 3000kr af på at forsøge at starte en webshop ...

Jeg tror du glemte at tilføje at udover de 3000kr til webshoppen kræver det også at man ved en del om at starte en webshop :-)

Trådstarter: Har du overvejet myc4.com? :-)

Tilmeldt 18. Mar 14
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Sats på rød

Ja ja.. Men jeg vil tro svaret er mere gennemtænkt end dine overvejelser/planer for at blive succesrig. Som du tænker, er mit råd at du skal lægge dine planer om at blive iværksætter på hylden asap. 

Så har du sparet/tjent 3K ;) 

Tilmeldt 18. Feb 13
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Svaret er køb og salg.... tag på auktion, køb en masse lort og omsæt det på et baggagserummarked...  det har jeg selv gjort en del i. og det kan man nemt tjene hurtige penge på, så fremt man gider og kan finde ud af at købe/sælge rigtigt.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)