Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback = Gratis heatmap analyse til de hurtige Amino medlemmer

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 271
Fra  BlivProjektleder Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen, 

Jeg søger feedback på en landingside, et koncept og et lille stykke software  :) 

Landingsiden

http://profitlab.dk

Jeg har lavet en landing side, og kunne godt bruge Aminoernes visdom på hvad der eventuelt kunne laves af forbedringer. 

Det kan være alt fra trafik, forståelse, osv. 

Konceptet

Jeg har valgt at sælge det igennem fiverr.com, ikke for at tjene penge på det, men i håbet om at jeg kunne snakke med folk der har købt det om hvad de ønsker af ændringer, så vi senere kan komme ud med et langt større og bedre produkt. 

Men mit spørgsmål er stadig, tror i at folk stage ville købe en sådan fast pakke, eller er de vant til måneds løsninger inden for sådan analyse programmer? 

Stykke software

Som skrevet ovenfor arbejder vi lige nu på at få lavet en masse ændringer.

Men hvis du gider og har lyst til at give en gang feedback på det vil jeg gerne give dig en analyse af din egen landingside hvor du kan prøve det af. Bare skriv i tråden at du gerne vil prøve det af, og stik mig din mail så finder vi ud af noget der.

Kan ikke love alle får det, kommer an på hvor mange der ønsker det, men det er uanset efter først til mølle princippet. 

Ellers kan du logge ind her: http://www.profitlab.dk/analyse/login.php

Brugernavn: demo

Password: demo

(Log ind med Chrome)

På forhånd mange tak for hjælpen

 

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

100 sidevisnigner er ikke mange.. Synes værktøjet mangler nogle funktionaliteter før jeg ville tage det i brug. Desuden tager den et helt år at tegne det heatmap. Prøv også at have nogle enkelte farver. Væk med den lilla farve ved login, den virker forstyrrende. Så lav et responsivt layout, så vil det virke mere troværdigt. Der mangler også en "Om os" side. Så få måske også nogle kundeanmeldelser på forsiden. Ellers ser det udemærket ud 

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld jeg spørger dumt, med hvad er en heatmap?

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 271
Fra  BlivProjektleder Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din feedback. Det er skrevet på Checklisten. 

Hvilke funktioner skulle der være for det var relevant for dig? 

Fra Herfølge
Tilmeldt 27. Aug 10
Indlæg ialt: 318
Fra  Onlinebijobber.dk Styrketræningsprogram Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Smart ide, men..

Hvis jeg var dig, så havde jeg vist hvad dit software kunne på din landing page, i stedet for at beskrive det!

Du kunne jo vise et skærmdump og efterfølgende vise et heated skærmdump (hvis man kan kalde det det)

Det er i øvrigt sådan Crazyegg gør, og må ikke de har splittestet deres landingpage?

Jeg har solgt digitale produkter (fx ebøger) for over en million kroner! Se hvordan du kan gøre det samme på Onlinebijobber.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)