Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idé til app

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej !

Min kæreste og jeg har nogle geniale (synes vi selv) ideer til nogle apps. Er der nogen der ved hvem man skal kontakte og hvordan det fungerer. Skal man eksempelvis kontakte Apple først eller skal man have lavet appén inden man kontakter dem ? Jeg håber virkeligt der er nogen der kan hjælpe os.

Kimie og Michael

Tilmeldt 28. Jan 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvis i ikke selv skal udvikle app'en, så skal i jo have fundet et firma eller en freelancer der vil udvikle den for jer.
Når app'en er ved at være færdig, skal i bare have oprettet en Apple Developer Account inde på apple's hjemmeside (Kræver dog et CVR nummer). Det kan også være at det firma eller freelancer i bruger, har mulighed for at udgive det for jer :)

- Mark

Fra Fredericia
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 117
Fra  mitAPP.dk Skrevet kl. 08:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Mark skriver, bør I tage kontakt til et firma eller en freelancer. I kunne evt. prøve at smide opgaven op på Amino Freelancer.

Men det kræver ikke CVR-nr. for at oprette en Developer konto ved Apple!
Dette synes jeg ikke I skal bekymre jer om, før I har fået gang i jeres idéer.

Det koster 609,- pr. år at have en Developer konto ved Apple.

iOS-udvikler
Søg i App Store: Dinsen.biz

Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hjælpen.

Tilmeldt 27. Jul 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

Hvis i har lyst kan i jo tage med til Opfinderrådgivningen og Patent- og Varemærkestyrelsens "De gode ideers aften" 30.april .

Vi har inviteret en app-udvikler med til at rådgive folk med gode app-ideer.

Læs om det her: http://www.teknologisk.dk/kurser/de-gode-ideers-aften-5-timer-med-opfinderraadgivning/k45010?cms.query=De+gode+ideers+aften

Alt godt

Anders Jørgensen
Journalist i  Opfinderrådgivningen og Fablab TI  

Fra Ludvigsen
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 373
Fra  LudvigsenPatent LudvigsenPatent - Vi beskytter din OPFINDELSE Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kimie,

Har I overvejet at beskytte jeres App - fx med et patent ?

Surt hvis nogen render med den..

Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Sidder selv med en fantastisk god idé til en app. En app som efter min mening ville blive taget imod af mange

betalende kunder med store smil og fløjt på læben :-) 

Men synes samtidigt at det er en langvarig og dyr proces at udvikle og patentere noget(app) i DK og i særdeleshed EU.

Jeg orker det i hvert tilfælde ikke selv, og har i øvrigt ej heller råd - desværre :-)

MOGENS, kunne I som patent-udvikler være interesseret i at lave patent for en app - mod %vis deltagelse i projektet?(altså, når I er blevet præsenteret for konceptet)

APP-udviklere, findes der dygtige udviklere hér, som kunne være interesseret i at udvikle en app - mod %vis deltagelse af projektet?

Hilsen Flyvse

 

Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Ps. Mener ganske alvorligt at min. ½-1 mill. pr. år i indtægt fra danske kunder alene er ganske realistisk.

Derfor mener jeg også at min. EU kunne være/er ganske interessant :-)

Appen har umiddelbart dét som skal til for at kunne patenteres - altså interagere(eller hvad det nu hedder:-) med andet.

%vis tænker jeg 75% til deling til udviklere og den som står for IPR

Hilsen endnu engang

Flyvse

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Flyvse 

Jeg sender dig lige en privatbesked! :) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hov. Kan ikke sende dig en privat besked. Så du er velkommen til at sende mig en. Det er vedr. udvikling af din applikation :) 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)