Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er her en "Engel", som vil udlåne kr. 10.000,-

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg skriver næsten på mine knæ. Jeg står p.t. overfor en stejl bakke. Jeg kan sagtens se mig ud af den, hvis jeg bare lige kunne låne et beløb. Jeg ved jeg har lavet nogle fejl, som har fået mig i denne situation, og disse fejl vil naturligvis ALDRIG ske igen.

Jeg har haft aftaler med nogle stykker herinde om at skulle mødes, men er blevet brændt af hver gang. Når vi er kommet til dagen, hvor vi skulle mødes, er de forskellige aldrig dukket op. Og det er derfor blevet "trukket i langdrag". Og jeg står nu desperat og mangler budget senest den 01/04 (På tirsdag).

Derfor håber jeg nu, at jeg kan finde én eller flere som er seriøse omkring aftaler, og som virkelige er interesseret i at hjælpe mig videre herfra. Uden at spilde hinandens tid.

Jeg er selv en ærlig og rar person, og holder altid mine aftaler. Og håber derfor, jeg denne gang kan finde en person eller et par personer som har samme princip, omkring ærlighed samt aftaler.

I oktober 2013 åbnede jeg min webshop og den kører bedre end forventet, hvilket jo kun er positivt.

Jeg har knoklet og knokler stadig næsten 24/7 for at få mit firma op at køre, og det går også bedre og bedre.
Jeg brænder inderligt for det, og kan næsten ikke vente med at komme igang med arbejdet om morgenen. Når det så er ved at være "fyraften", glæder jeg mig allerede til at skulle på job næste dag. (Der er ALT for få arbejdstimer på en dag)

Det har selvfølgelig været hårdt, da det har taget meget af min tid fra familie og mine små børn. Men jeg håber jo på, og tror også på, at det på længere sigt vil være det hele værd, da jeg ikke er i tvivl om, at det nok skal komme til at gå godt.

MEN MEN MEN - Nu kommer "MEN'et".

Jeg står i et dilemma p.t. 

Jeg står frem og bider min stolthed i mig, og beder nu vildt fremmede mennesker om økonomisk hjælp, hvilket ikke er sjovt.

Hvis jeg IKKE troede på, at mit firma nok skal komme op at køre, og at jeg ikke ville kunne betale lånet af igen, så ville jeg hellere "dreje nøglen" frem for at låne penge.

Jeg står i den situation, at jeg er "ny-selvstændig", og har brændt fingerne. Hvilket jeg naturligvis har lært af. Og begår aldrig samme fejl igen, og er meget mere forsigtig og påpasselig for fremtiden.
Blandt andet ringede et firma til mig, og sagde, at de kunne køre Google Adwords for mig, så jeg lå super godt placeret. Dette skulle firmaet selvfølgelig have betaling for. MEN på 2 måneder røg der 50.000,- til Google Adwords. Jeg stoppede naturligvis dette. To andre firmaer tilbød reklame i deres nyhedsmails, hvilket resulterede i 0,- salg men regninger til dem.

Jeg lånte penge i banken til opstart af virksomheden, hvilket jo var helt perfekt. Aftalen var, at det var dét jeg kunne låne. At jeg så skulle lave en "bommert", er jo min egen skyld, og jeg tager den også på mine skuldre. Jeg har kvajet mig, og kan ikke gøre det om. Jeg kan kun gøre det bedre for fremtiden, ved IKKE at være så godtroende når diverse sælgere ringer. Hvilket jeg også har lært nu. Dog bliver jeg nødt til at bede om hjælp nu.

Derfor håber jeg, at jeg kan finde en (eller flere) som måske kunne være villig til at låne mig pengene. F.eks. 8 personer som hver især kan låne mig 10.000,-. Eller 16 personer som hver især kan låne mig kr. 5000,-. Selvfølgelig med aftale om fast afdrag samt renter. Som tak, giver jeg også gerne en middag, bager en kage, eller hvis du bor i nærheden - giver dit hus en gratis omgang rengøring. Jeg ved det lyder useriøst, men det er naturligvis ikke useriøst ment. Det er blot for at vise min uendelige taknemmelighed, at jeg tilbyder disse ting. Jeg skriver naturligvis under på at pengene er lånt m.m. Det betyder meget for mig, at hvis jeg finder en/flere personer som vil låne mig pengene, at de stoler på mig og ikke tvivler på at de får deres penge.
HVIS du er min "rednings-Engel" som vil hjælpe mig ud af denne situation, vil jeg virkelig være dybt taknemmelig. Jeg har aldrig før bedt fremmede mennesker om hjælp, men DET her er noget, som jeg IKKE vil tabe.

Så har du lyst til at hjælpe mig, så send mig en privat besked. Gerne med dit telefon nummer. Så vil jeg ringe dig op, og forklare det hele. Det går lidt hurtigere, da jeg jo også er under et stort tidspres p.t. 

Tusind tak fordi du tog dig tid til at læse mit indlæg.

Venlig hilsen

En desperat og ydmyg kvinde

Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 499
Fra  Wordpress support Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor låner du ikke pengene i din bank?

Vh Jacob Dalgaard

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 11
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Det jeg så ikke lige forstår er at du låner 300000 af din bank. 

Du sætter så 50.000 kroner til ved en fejl på adwords.

Men skal låne 800.0000 kroner ?

Ejer af siden www.risikofrit.dk . En side der tilbyder online konkurrencer til Danskerne

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nej jeg skal ikke låne 800.000,- Men 80.000,- ialt...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Havde frygtet at jeg ville få nedladende beskeder. Især, da jeg blot skriver høfligt og ydmygt, og indrømmer at jeg har været for naiv og godtroende.

Og grunden til at jeg skriver et indlæg igen, er fordi jeg ikke har fundet den nødvendige hjælp.

Har som beskrevet haft flere aftaler, men når dagene er kommet, hvor jeg har skulle mødes med udlånere, så er de aldrig dukket op.

Derfor står jeg stadig i samme situation...

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 11
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej.

Okay det var da vist lige mig,der skulle have penge tilbage der fra skolen .

Undskylder hvis mit i inlæg var negativt ladet, men alle alarmer, begyndte bare at ringe over dit indlæg.

Tror du skal vise link til dit firma, regnskaber, cvr nummer osv.. Før folk vil låne dig noget. Du kan vende den lidt om og spørge dig selv om du fx ville låne mig 80.000 kroner på mit glatte ansigt hvis jeg mødte dig på gaden.

Syntes du skal tilføje alt information om dit firma så folk bedere kan danne sig et overblik over risikoen ved det.

Mvh

Michael

Ejer af siden www.risikofrit.dk . En side der tilbyder online konkurrencer til Danskerne

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob.

Tak for dit svar.

Har talt med banken, og han sagde, at aftalen var dengang, at jeg kunne låne 300.000,-. Han vil gerne hjælpe, men ikke før firmaet har eksisteret i et år.

Jacob Dalgaard:

Hvorfor låner du ikke pengene i din bank?

Vh Jacob Dalgaard

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Michael.

Det er helt ok :-). Vi laver alle fejl - Det er jeg jo et tydeligt bevis på.  Dog er din én man kan smile af.

Heldigvis lærer man af sine fejl, hvilket jeg har gjort. 

Jeg vil skam gerne oplyse mit firma navn, cvr.nr osv. Dog vil jeg helst gerne, at dette foregår som privat besked, da jeg ikke har lyst til at "udstille" mit firma, hvis du forstår?

Michael Clausen:

Hej.

Pkay det var da vist lige mig der skulle have penge tilbage der fra skolen . Undskyld.

Tror du skal vise link til dit firma, regnskaber, cvr nummer osv.. Før folk vil låne dig noget.

Mvh

Michael

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 11
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Burde selv havde lært at det er dumt atkaste med sten når man selv bor i et glashus ;)

Håber du finder en der kan hjælpe, ellers prøv atpresse banken lidt, eller optag et lån et eller andet sted hvis det kan lade sig gøre.

Håber du finder en løsning

Ejer af siden www.risikofrit.dk . En side der tilbyder online konkurrencer til Danskerne

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)