Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor skal jeg lægge min lille film, for at Google nemmest finder mig?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Svendborg
Tilmeldt 27. Mar 14
Indlæg ialt: 34
Fra  Animaks Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej og tak  for et fantastisk forum og nogle super fede debatter.
Jeg har en butik der sælger kvalitetstilbehør til hund og kat og her til har jeg også en facebookprofil med ca. 1200 følgere.
Normalt når jeg laver et lille klip med for eksempel en reklame for et produkt, lægger jeg det på butikkens Facebookside og så kan folk se det der.
Men nu overvejer jeg om det måske er en fordel og at Google nemmere finder mig, hvis jeg i stedet for lægger klippet på Youtube og så linker fra Facebooksiden til Youtube i stedet for...?
Jeg mener... det er måske 6-700 der ser den film/klip... vil det give mig noget mere plus hos Mr. Google hvis filmen i stedet for ligger på Youtube?

Mvh. Peter 

ANIMAKS.DK Stort udvalg af naturlige tyggeartikler og ben til hund i alle størrelser.
Vi har også MEGET billige loppemidler i alle de kendte mærker.

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Aug 12
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Gudmundsson:

Hej og tak  for et fantastisk forum og nogle super fede debatter.
Jeg har en butik der sælger kvalitetstilbehør til hund og kat og her til har jeg også en facebookprofil med ca. 1200 følgere.
Normalt når jeg laver et lille klip med for eksempel en reklame for et produkt, lægger jeg det på butikkens Facebookside og så kan folk se det der.
Men nu overvejer jeg om det måske er en fordel og at Google nemmere finder mig, hvis jeg i stedet for lægger klippet på Youtube og så linker fra Facebooksiden til Youtube i stedet for...?
Jeg mener... det er måske 6-700 der ser den film/klip... vil det give mig noget mere plus hos Mr. Google hvis filmen i stedet for ligger på Youtube?

Mvh. Peter 

Hej Peter.

Du kan med fordele lægge din video ud på Youtube. Youtube er trodsalt ejet af Google.

Ellers kan jeg klart anbefale dig Tobias' bud på søgemaskineoptimering af videoer. Linkhttp://tobiasehlig.dk/youtube-video-seo/ 

Held og lykke med projektet.

God weekend!

Fra Svendborg
Tilmeldt 27. Mar 14
Indlæg ialt: 34
Fra  Animaks Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker Mortada, det vil jeg kikke nærmere på.Yes

ANIMAKS.DK Stort udvalg af naturlige tyggeartikler og ben til hund i alle størrelser.
Vi har også MEGET billige loppemidler i alle de kendte mærker.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)