Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål om opstart af prissammenligningsside

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Mar 14
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminobruger,
Jeg har i tankerne at opstart min egen personlige hjemmeside. Jeg har dog min tvivl om nogle enkelte ting, som jeg håber I bruger kan svare mig på. Til min hjemmeside har jeg i tankerne at reklamere og sammenligne samme produkter dog for vidt forskellige selskaber ligesom pricerunner. Her vil jeg selvfølgelig stille priserne på de enkelte produkter op mod hinanden og på den måde overbevise brugerne hvad der prismæssigt er det billigste produkt på de enkelte hjemmesider. Men vil dette kunne få nogle konsekvenser? og har jeg overhovedet mulighed for dette?
Vil I anbefale mig at bruge adsende eller affialiate som mit program.
Håber i kan hjælpe mig derude :)

Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kan man jo allerede fodre svin med prissammenlignings-sites. Jeg er ikke bekendt med nogle begrænsninger mht at referere til produkter på andres hjemmesider så længe du ikke benytter deres tekst eller billeder. Med mindre du finder på en måde at automatisere vedligeholdelsen af de aktuelle priser tror jeg hurtigt du vil kløjs i det - specielt i fht de mere end beskedne avanceudsigter du skal om ikke andet så indledningsvis stille dig tilfreds med. Jeg ville nok gennemtænke projektet en ekstra gang med mindre du finder en ganske ny og eller helt overset niche at beskæftige dig med

Tilmeldt 27. Mar 14
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din henvendelse,
Grunden til jeg netop kom på denne idé var fordi jeg så gode muligheder inden for lige præcis den branche jeg har valgt, fordi jeg ikke tidligere set prissammenligning inden for branchen. Og mener generelt det er et stort problem, at man ikke har et oveblik over de forskellige priser der er rundt omkring. Jeg ville nemlig ikke kunne se nogen pointe i, at folk skulle klikke ind på min hjemmeside også via min side klikke ind på en reklame jeg hat til at ligge for sig selv uden at have nogen sammenligning med konkurrenterne. Fordi ellers ville jeg også selv fortrække bare at taste hjemmesiden domæne ind uden at købe varen lige præcis gennem den fane jeg har til at høre ude i siden af min hjemmeside. Det er nemlig vigtigt at sige netop indenfor den branche jeg har tænkt mig at vælge, bliver der kun betalt penge % per. salg :)

Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja men Martin har vist også en video om at det ikke behøver at være noget helt nyt for at overleve. Agera.dk er jo fx et flot eksempel på yet another 'få tre tilbud' som lykkedes. Men som sagt skal det være skarpt for at jeg ikke ville fraråde det. Et godt sted at starte er at give dine besøgende noget af værdi - fx hjælp til at vælge rigtigt - som første prioritet og først derefter finder hvilken måde der også kan være lidt i det for dig selv

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

De prissammenligningssider der findes idag er efter min mening helt ubrugelige for forbrugeren.

De sammenligner blot de sites hvor de får kommission af salget eller fast pris pr. visning.

Så hvis du kan stykke noget sammen, hvor du ikke er afhængig af en aftale med alle shops indenfor branchen, men alligevel kan få automatiske opdateringer og indtægter på anden vis - måske reklamer, så har du noget brugbart.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)