Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til udvikling af lamper

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Mar 14
Indlæg ialt: 3
Fra  fromHELENA Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino-netværk

Jeg er ny her på debatten. Jeg er ved at starte mit eget designfirma, hvor jeg blandt andet er igang med at designe nogle fine lamper. 

Da det hele er meget nyt mangler jeg lidt sparring omkring nogle enmer. 

Det drejer sig om en pendel, hvor selve skærmen er lavet i drejet træ. Nogen der har erfaring med det?

Jeg står og skal have fundet den helt rigtige fatning til min lampe, hvilken jeg synes er en anelse svært. Jeg vil gerne sikre mig at den dur sammen med træ, og at den er så lille og kompakt som mulig. Det skal helst være en e27. 

Derudover mangler jeg at finde en grossist i forhold til ledning, pære (tænker en globepære med LED) og et træderjeri. 

Nogen der kan hjælpe? :)

Derudover ville jeg høre om der er nogen der har erfaringer med at designe lamper til produktion, som har forstand på hvilke sikkerhedsstandarder man skal sørge for at overholde? 

Håber der er nogle hjælpsomme mennesker derude ;)

Mvh

Helena From

Tilmeldt 21. Dec 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helena,

Jeg kan godt tilbude dig pære med LED, ledning, osv. men jeg er ikke helle med dit ide om pendel med drejet træ, hvis du kan forklare lidt om det, så ved jeg bedre, om hvis vi kan tilbud produktion til dig.

 

MVH

Christina

 

 

Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helena,

Jeg synes det lyder meget interessant, det du har gang i. Prøv at sende mig en PM med lidt flere oplysninger, eller besøg vores webside www.elkodan.dk og kontakt mig via email. Så tager vi det derfra.

Hilsen, Petar

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)