Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DINERO PRO

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Skiftende
Tilmeldt 12. Sep 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Har gennem længere tid brugt DINERO "for sjovt", men spekulerer nu på, at opgradere til PRO-udgaven - Skal dog lige have svar på lidt spørgsmål, som jeg ikke umiddelbart finder svar på i deres ellers så udmærkede Intro-video`s 

1/ 

Kreditorer / debitorer – Er der et egentligt kreditorregister og debitorregister i Pro-udgaven hvor jeg kan oprette dem ? Eller skal alle oprettes i kontakter ?

2/ 

Beholdning (Bank/Kasse) – Jeg har brug for, at kunne anføre 2 banker (en tysk og en dansk)  - er der mulighed for det ?

Jeg har oprettet en konto i Tyskland for, at gøre det nemmere og hurtigere for mine tyske kunder, at betale til den. Samtidigt har jeg naturligvis også en dansk bank hvortil de danske kunder skal betale, men jeg kan ikke se, at det er muligt nu ??

3/ 

Sprog:  Lige nu kun dansk og engelsk… Jeg har også brug for tysk (og gerne flere)

Som jeg gør nu, har jeg taget engelsk og oversat alle felterne til tysk men hvad værre er, at standardopsætningen ikke tillader, at notere ud for hver debitor på hvilket sprog vedkommende kunde skal have sin regning i.  Altså skal jeg ind for, at rette standardopsætningen hele tiden fra gang til gang afhængig af  om det er en dansk eller tysk kunde… Kan det være rigtigt ???

4/  Findes der en lagerstyrings-del ?? 

Varelager: ” Når du indkøber vare til din virksomhed bogfører du hele købet i driften. I nedenstående eksempel har vi købt varerne i Danmark – hvorfor vi anvender konto 2100. Køber du vare fra udlandet skal du bruge konti 2200 – 2500.

Hvad hvis jeg har over 300 forskellige produkter som alle skal tælles op ved status… Pølser og sildesalat er jo ikke det samme 

5/

Statistik: 

Jeg har brug for, at vide hvor mange enheder den enkelte kunde har købt i en given periode (ikke hans totalsalg i kroner, men altså for det enkelte varenummer - Dette naturligvis for, at kunne købe mere hensigtsmæssigt ind)

Det samme gør sig gældende på kreditordelen... Altså hvor mange bakker leverpostej har jeg købt i Netto, i Brugsen o.s.v... igen i en given periode.. 3 måneder, 6 måneder o.s.v..

Jeg er med på, at man ud for den enkelte vare kan se det totalt antal solgte indtil dato (kan dog ikke selv vælge en periode.. eksempelvis fra Juli til september.. har brug for det for det i.f.m. sæsonudsvingninger) - Men igen, altså ikke for den enkelte kunde h.h.v. køb og leverandør

Mange tak for svar på forhånd 

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hej.

Hermed et par hurtige svar :).

Du skal huske at Dinero er lavet til de helt små virksomheder, og vi forsøger at dække 90% af de små virksomheders behov.

Umiddelbart lyder du til, at være lidt større.

1. Ja nøjagtigt som i gratisudgaven. Alle skal oprettes som kontakter.

2. Vi har ikke ekstra beholdninger på plads. Nogle udskifter "kassen" til deres ekstra bankkonti indtil da

3. Tysk har vi ikke lavet endnu, men det er ikke på planlægningen på den korte bane. Du vælger sprog pr. faktura.

Se denne video ">http://www.youtube.com/watch?v=UYyBuEH282I

4. Nej ikke på nuværende tidspunkt. Folk bruger varelageret således :

https://dinero.dk/support/guides/hvordan-handtere-jeg-varelager-og-momsen-hertil/

5. Denne data kan du ikke trække ud

De bedste hilsner

Rasmus

">

">

">

">

">

">

">

">

">

Fra Skiftende
Tilmeldt 12. Sep 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for hurtige svar - Jeg studerer lige dine links 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)