Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Revision - en guldgrube??

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer,

et lille surt indlæg herfra.

Jeg har lidt travlt for tiden og det er der sikkert også mange i min branche der også har.

Det er tid for selvangivelser og regnskabsaflæggelse mm.

Jeg får mange henvendelser fra mindre selskaber som har en rar 'revisor', men som måske er svær at få fat i og som indberetter regnskaberne for sent.

Tit så mener disse 'kunder', at 'de bliver behandlet fint og eventuelle bøder bliver betalt af revisor'.

Jeg syntes dog at dette er under al kritik. 

Min opfordring er - find jer ikke i at regnskaber med mere bliver afleveret for sent.
Hvis jeres 'revisorer' betaler bøderne, så er det ikke fordi de er flinke! 

Mvh

Stig

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Tilmeldt 27. Feb 14
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Stig  - hvad er det egentlig du vil opnå med dit indlæg her på stedet... hvor folk nærmest tramper sig selv og andre over tæerne i jagten på en god ydelse der helst skal være gratis, og diskuterer hvorledes man skal bogføre i mere eller mindre heldige/halve regnskabsprogrammer?

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Roberts.dk:

Hej Stig  - hvad er det egentlig du vil opnå med dit indlæg her på stedet... hvor folk nærmest tramper sig selv og andre over tæerne i jagten på en god ydelse der helst skal være gratis, og diskuterer hvorledes man skal bogføre i mere eller mindre heldige/halve regnskabsprogrammer?

Amen.

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Roberts.dk:
hvad er det egentlig du vil opnå med dit indlæg her på stedet

Jeg havde håbet, at det var åbenlyst.

Opfordring går simpelthen på, at man ikke skal finde sig i rådgivere, som indberetter for sent eller på anden måde ikke har orden i tingene. Hvis rådgiveren gang på gang bare betaler bøden, så må denne jo tage for meget for ydelsen lige meget hvor billig/gratis denne er.

Man skal også have for øje, at et af SKATs fokusområder er virksomheder og selskaber med rod i regnskaberne. Gentagene for sene indberetninger er vel et stjerneklart udtryk for at der netop er rod i regnskaberne.

Mvh

Stig

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår nu godt SWcotspain et stykke af vejen i alle fald.

At aflevere regnskab for sent - hvis det skyldes revisorer som ikke afholder aftaler - men måske napper bøden (rabat på bogføringen) - er forkert og dumt.

Det er klart, at det kan være fordi den der afleverer regnskabet til revisor har masser af fejl og program misforståelse, men så tager revisor jo ikke bøden

Jeg synes det er fint der er masser af "ikke revisorer" som bogfører og afslutter regnskaber, men selvklart skal man finden nogen der så også virkeligt overholder tidsaftaler og ikke bare tager bøden som en type rabat

Der findes herinde, som jeg kan spotte det, i alle fald mange gode økonomi virksomheder der laver godt arbejde til tiden.

Den med "ikke revisorer" er ikke et rap til økonomifolk der ofte for meget rimelige penge laver et glimrende arbejde med det daglige og med hjælp til årsafslutning og alt, kun - at jeg synes man skal lade være med at bruge navnet REVISOR til at skaffe kunder, hvis ikke man er registreret eller autoriseret. Fatter ikke, at den titel er åben for alle.

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)