Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Paii mobilbetalingsløsning til din webshop

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 26. Mar 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

Hvis du som webshopejer overvejer Paii som betalingsløsning i din shop så gør dig selv den tjeneste at læse betingelserne for aftaleindgåelse med Paii ApS - du vil blive overrasket over hvad du forpligter dig til, hvor dyrt det bliver, hvor lang kredittid du skal finde dig i og hvilke indlysende rettigheder du fraskriver dig osv osv.

Så hvis det er bøvlet, at have betalingskort aftale med NETS er jeg bange for man får sin tålmodighed sat på alvorlig prøve med Paii.

Jeg er glad for jeg læste de 6 stk. A4 sider skrevet med småt således jeg med god samvittighed kunne takke pænt nej til tilbuddet Smile

Med venlig hilsen

www.mitlingeri.dk

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for god info!

De bedste hilsner

Martin

 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

MitLingeri.dk:
du vil blive overrasket over hvad du forpligter dig til, hvor dyrt det bliver, hvor lang kredittid du skal finde dig i og hvilke indlysende rettigheder du fraskriver dig osv osv.

Jeg er helt enig. Jeg fik også information tilsendt, og fulgte op pr. mail hvor jeg havde 3 konkrete spørgsmål omkring priser, afregningshastighed og vores sikkerhed (denne er jeg blevet meget opmærksom på, efter en ret uheldig oplevelse med et "PayByBill" firma).

Jeg fik ret hurtigt svar på mine tre spørgsmål, men da svaret på afregningstiden var meget i strid med hvad de skriver i deres materiale, og at vores sikkerhed tilsyneladende er lige til at lukke og og s**** i, var interessen hurtigt meget kold igen.

Med mindre Paii bliver en kæmpe succes som vi kan blive "tvunget" til at tilbyde, er det ikke et specielt attraktivt alternativ eller supplement til betalingskort.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Odense S
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 215
Fra  CheapGear Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes heller ikke det virker som en attraktiv løsning på nuværende tidspunkt. Bliver spændende at se hvordan det udvikler sig med Mobilepay, Swipp og Paii i fremtiden.

Smartphone og tablet tilbehør med gratis fragt & dag-til-dag levering. Køb dit iPhone 5S Cover hos CheapGear.dk

Tilmeldt 13. Jan 06
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 26. Mar 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Venligst angiv hvor betingelserne for erhvervskonto kan læses. Betingelser og vilkår på jeres site er forbruger rettet Smile

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan slet ikke komme ind på Beeptify via det link.

Tilmeldt 13. Jan 06
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 08:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Good point - Vi sender normalt betingelser frem ifm. at vi indgår aftaler. Det er de færreste der har dem liggende online. Vi oplever tit at betingelserne lige skal forklares før alle forstår hvorfor de er som de er. Mange af punkterne er nemlig primært lave så vi er sikre på at overholde lovgivning om blandt andet hvidvask.  Du kan evt sende mig en mail på cv@beeptify.com 

Ha en dejligt dag

Fra Esbjerg
Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 91
Fra  Lund Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

MitLingeri.dk:

Hvis du som webshopejer overvejer Paii som betalingsløsning i din shop så gør dig selv den tjeneste at læse betingelserne for aftaleindgåelse med Paii ApS - du vil blive overrasket over hvad du forpligter dig til, hvor dyrt det bliver, hvor lang kredittid du skal finde dig i og hvilke indlysende rettigheder du fraskriver dig osv osv.

Så hvis det er bøvlet, at have betalingskort aftale med NETS er jeg bange for man får sin tålmodighed sat på alvorlig prøve med Paii.

Jeg er glad for jeg læste de 6 stk. A4 sider skrevet med småt således jeg med god samvittighed kunne takke pænt nej til tilbuddet Smile

Med venlig hilsen

www.mitlingeri.dk

har du evt mulighed for at skrive betingelserne ind her?

Tilmeldt 31. Jan 12
Indlæg ialt: 50
Fra  byg-billigst.dk Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er temmelig irriterende, at man som webshop ejer skal være nervøs hver eneste gang man skal ingå en aftale med en anden leverandør. Det er snart ligegyldigt om det drejer sig om betaling, backup, udvikling eller SEO.

Men indlæg som dette er da med til at man kan undgå de mest irriterende dårlige aftaler.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)