Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop i WooCommerce?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Nivå
Tilmeldt 21. Dec 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen! 
Jeg er lige blevet tilbudt at få lavet en webshop i WooCommerce, for 1000 kr. Jeg har desværre ikke så meget forstand på det, så jeg ville høre om hvad I synes, og om det er pengene værd?
Ham der vil lave det for mig har disse referencer:

 Håber på at få nogle råd! 
Kan I have en super god dag!  

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen hvis du ikke har forstand på at lave det selv, så synes jeg da 1000,- lyder fantastisk. Hvis du selv havde forstand til at sætte det op, ville det være gratis.....

Men det er meget svært at vurdere om det er pengene værd, når du ikke giver flere informationer. Men hey - hvormeget shop får du lige for en tusse?

Fra Nivå
Tilmeldt 21. Dec 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

OKay, lyder godt! Tak for dit svar!
Altså, jeg får opsat en webshop for 1000 :)

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil mene det er lidt dyrt. Du vil selv kunne sætte det op. Det super nemt, og hvis du evt. får brug for hjælp, så skriv da endelig til mig.. :)

Tilmeldt 12. Aug 13
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Sam,

Woocommerce er først af alt et super godt valg til en uerfaren indenfor e-handel.

Derefter er 1000,- DKK godt nok ikke meget for en shop. Men hvis du kan leve med at naboen har en shop fuldstændig magen til din og halvdelen af ordene der inde er på engelsk.. Så synes jeg bare du skal hoppe ud i det.

Du kan derudover også lære en masse af det og måske selv bygge videre på den..

Ønsker du en lidt dyrere model, så er du velkommen til at skrive til mig på at@qreative.dk , så finder vi en løsning.. (Regn dog med ca. 5x prisen af den nævnte). Men så er det selvfølgelig heller ikke bare en "opsætning" af et tema i Wordpress..

Ellers al held og lykke med projektet.! Smid gerne et link her inde, når den er ved at være klar..

Fortsat god dag!
A.T. 

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

A.T.:
Derefter er 1000,- DKK godt nok ikke meget for en shop. Men hvis du kan leve med at naboen har en shop fuldstændig magen til din og halvdelen af ordene der inde er på engelsk.. Så synes jeg bare du skal hoppe ud i det.

Det er sandt, at du med et tema har en webshop, som andre også kan have i udseende. Men det passer nu ikke, at alle tingene behøver stå på engelsk. De fleste temaer til WordPress kan oversættes til dansk. Man skal blot selv gøre det. Bare lige så det er på plads. Der er stadigvæk mange grunde til at købe et design. Men hvis man blot vil i gang med at sælge produkter, er et standardtema en fin idé.

Med hensyn til de 1.000 kr. er det billigt for opsætning. Selv af et standardtema. Det tager alligevel et stykke tid selv at gøre det. Så det kommer lidt an på, om man selv har tid til at gøre det.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,3 stjerner givet af 4 person

Sam :
Håber på at få nogle råd! 

Hold dig væk fra Woocommerce med mindre du aldrig regner med at komme til at sælge et få produkter. Og de referencer du henviser til er heller ikke særlig gode. Så find en der vil lave en Prestashop til dig, eller et andet rigtig webshop system som du også kan vokse med.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:
Hold dig væk fra Woocommerce med mindre du aldrig regner med at komme til at sælge et få produkter. Og de referencer du henviser til er heller ikke særlig gode. Så find en der vil lave en Prestashop til dig, eller et andet rigtig webshop system som du også kan vokse med.

Har du læst denne trådhttp://www.amino.dk/forums/t/220447.aspx 

Den giver dig absolut ikke ret. Det passer ikke, at WooCommerce kun kan håndtere få produkter.

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael:
Hold dig væk fra Woocommerce med mindre du aldrig regner med at komme til at sælge et få produkter. Og de referencer du henviser til er heller ikke særlig gode. Så find en der vil lave en Prestashop til dig, eller et andet rigtig webshop system som du også kan vokse med.

Er det din holdning, eller kan du underbygge din påstand?

Som der rigtigt nok skrives oven over, er der tidligere indlæg her på Amino der i den grad underminerer din påstand - og det er vel at mærke fra yderst kompetente mennesker.

Jeg har selv lavet rigtig mange woocommerce - og jeg har endnu ikke oplevet væsentlige problemer med disse.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Bennie Larsen:
Er det din holdning, eller kan du underbygge din påstand?

Ja jeg har en webshop i Woocommerce og det er noget skrammel i forhold til Prestashop og andre webshop systemer som er lavet direkte til at drive en webshop fra. Det er Wordpress ikke.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)