Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger: Galleri til Joomla med muligheder

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Håber, der er nogle der har erfaring med billedgallerier til Joomla.

Der findes rigtig mange fine og lækre til ganske fornuftige penge, som jeg har købt masser af.

Men nu søger jeg er lidt mere "udvidet".

Billeder skal efter udload tilføres sammenhængende tekst.

Desuden skal der være mulighed for at vælge at krydse forskellige katagorier af, således at billedet kan ligge sig i flere kategoerier på én gang.

Desuden mulighed for, at søge på billederne. Søgeordene der skal rammes skal både være kategori-titlerne og brødteksten til de enkelte billeder.

Skulle der dog være en enkelt med-Amino, der skulle have erfaring og/eller kendskab til om der findes sådan et enkelt plugin til Joomla?

Alternativt, hvis man eventuelt kan købe et helt template med funktionerne, så er dette også ok

På forhånd tak for al hjælp

dbh.

Brian

Fra Dianalund
Tilmeldt 5. Apr 09
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Brian

Jeg har aldrig stødt på et galleri der kan opfylde dine krav, dog vil jeg holde øjne og øre åbne hvis der kommer noget.

Tror desværre det er noget der skal bygges.

Følger lige med hvis andre skulle kende til noget.

Fra Thorsø
Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 334
Fra  Joomlakonsulenten.dk Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Brian,

Prøv at tage et kig på Phoca Gallery (http://www.phoca.cz). Ved ikke lige, om det er på den måde, at du tænker. Du kan i hvert fald have det samme billede i flere kategorier på én gang:

http://www.phoca.cz/documents/2-phoca-gallery-component/8-multiple-adding-images-categories-and-subcategories

Fra Thorsø
Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 334
Fra  Joomlakonsulenten.dk Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

...og vi kan, som Brian nævner, selvfølgelig programmere noget til dig, men så er det jo et helt andet projekt vi snakker om.

Fra København
Tilmeldt 3. Dec 12
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:

Håber, der er nogle der har erfaring med billedgallerier til Joomla.

Der findes rigtig mange fine og lækre til ganske fornuftige penge, som jeg har købt masser af.

Men nu søger jeg er lidt mere "udvidet".

Billeder skal efter udload tilføres sammenhængende tekst.

Desuden skal der være mulighed for at vælge at krydse forskellige katagorier af, således at billedet kan ligge sig i flere kategoerier på én gang.

Desuden mulighed for, at søge på billederne. Søgeordene der skal rammes skal både være kategori-titlerne og brødteksten til de enkelte billeder.

Skulle der dog være en enkelt med-Amino, der skulle have erfaring og/eller kendskab til om der findes sådan et enkelt plugin til Joomla?

Alternativt, hvis man eventuelt kan købe et helt template med funktionerne, så er dette også ok

På forhånd tak for al hjælp

dbh.

Brian

Jeg må tilslutte mig Brian (Rønnow) her. Jeg er heller aldrig støt på sådan en extension til Joomla.
Personligt synes jeg at PhocaGallery er den bedste galleri-extension til Joomla, men det opfylder desværre ikke alle dine krav.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Rønnow:
Jeg har aldrig stødt på et galleri der kan opfylde dine krav, dog vil jeg holde øjne og øre åbne hvis der kommer noget.

TakkerYes

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Joomlakonsulenten.dk:

Hej Brian,

Prøv at tage et kig på Phoca Gallery (http://www.phoca.cz). Ved ikke lige, om det er på den måde, at du tænker. Du kan i hvert fald have det samme billede i flere kategorier på én gang:

http://www.phoca.cz/documents/2-phoca-gallery-component/8-multiple-adding-images-categories-and-subcategories

 Det vil jeg lige give et kig. Tak Yes

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Joomlakonsulenten.dk:

...og vi kan, som Brian nævner, selvfølgelig programmere noget til dig, men så er det jo et helt andet projekt vi snakker om.

Ja, økonomisk! Men kan være der kan blive til det en dag :-)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)