Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der nogle frtiske bud på et domæne navn til en shop?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

det klær ikke folk med overskæg at være tøsefornærmet ;)

Fra Aarhus
Tilmeldt 11. Jan 13
Indlæg ialt: 29
Fra  Scandinavian-Oriental Commerce Group Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes "Rain" lyder fedt, og spiller på dit navn. Og så kunne man jo fortsætte med "Let it Rain!" :D

Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 203
Fra  Danacord Records Skrevet kl. 05:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Bjørn:
det klær ikke folk med overskæg at være tøsefornærmet ;)
Jeg er bestemt ikke tøsefornærmet. Jeg forsøger faktisk at hjælpe :-)

Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 06:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Kurt Hansen:
Jeg forsøger faktisk at hjælpe :-)

Præcis Kurt - og det var heller ikke dig jeg sigtede til ;)

Det hjælper ikke at surmule over at man ikke syntes at modtage lige så meget som man selv giver til Amino. Når folk ikke svarer er det typisk enten fordi de ikke har set posten eller ikke har noget at byde ind med. Det er sjældent personligt ...

Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 203
Fra  Danacord Records Skrevet kl. 06:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Bjørn:

Kurt Hansen:
Jeg forsøger faktisk at hjælpe :-)

Præcis Kurt - og det var heller ikke dig jeg sigtede til ;)

Arrrgh, det var overskægget jeg fik galt i halsen ;-)

Tilmeldt 17. Mar 13
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Bjørn:
Det hjælper ikke at surmule over at man ikke syntes at modtage lige så meget som man selv giver til Amino. Når folk ikke svarer er det typisk enten fordi de ikke har set posten eller ikke har noget at byde ind med. Det er sjældent personligt ...


Jeg håber ikke denne var til mig for så vil jeg da sige at du er lidt på vildspor; jeg synes faktisk jeg skriver en del gode svar og hjælper brugere herinde så godt jeg kan; faktisk også med navne til folkds firmaer og hjemmesider. Nu har jeg bare behov for hjælp, er det ikke okay med dig?

vh
Rainer

Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rainer

Jo selvfølgelig er det ok - man kan vel nærmest sige at det er selve meningen med sitet. Og ja jeg har også bemærket dine mange svar til andre.

Jeg skal absolut ikke bestemme hvad du skal skrive eller ej. Og selv kender jeg godt frustrationen når man ikke får lige det svar eller det antal svar man ønsker. Det er bare ikke til at bære når en forum bruger piver lidt småklagende - eller 'winer' som man også kalder det. Her tænker jeg på din bemærkning:

"...Jeg vil sige, den tid jeg har hjulpet folk herinde kan slet ikke måle sig med den hjælp man får, det er meget tyndt med hjælp man får her må jeg sige"

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)