Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Appudviklere -Hvor findes de ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Nov 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

JEg er en ung knægt som har fået en god idé til en app. mit problem er bare jeg ikke selv har know-how'en til at lave en app. 

Og jeg ville derfor høre herinde om der er nogle som har kendskab til gode appudviklere, som ville indgå i et samarbejde ? 

Mvh Den Liberale entreprenør 

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Indgå et samarbejde? Hvor mange procent af denne gode ide er du villig til, at opgive hvis nogen skal lave det gratis for dig?

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 12. Nov 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

HAr på intet tidspunkt nævnt noget om at nogle skulle gøre dette gratis ? 

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Oct 11
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Der er mange steder. Prøv at søg på google. Derudover er det også muligt at finde en her på Amino. På Amino Freelancer kan du oprette din opgave.

Med Venlig Hilsen

Søren Mathias Nielsen

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Den liberale entreprenør:

HAr på intet tidspunkt nævnt noget om at nogle skulle gøre dette gratis ? 

Fair nok - det var blot sådan jeg læste ordet samarbejde. Men hvis samarbejde betyder, at du vil betale dem penge for deres arbejde - så synes jeg du skal skrive ned, hvad din app går ud på, hvilke funktioner er der, indtjeningsmuligheder, design, udvikling osv.

Derefter synes jeg du skal søge virksomheder på Google, som kan lave det for dig og kontakte dem. Få snakket med dem og mærk efter i din mave, hvem du synes bedst om. Derudover skal du bede om referencer, så du kan se hvad de kan lave. 

Når du har fundet et par stykker, så sender du funktionerne til dem og så kan de give dig et tilbud.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan kigge her: www.migrator.dk 

Vi giver gerne en uforpligtende fast pris, og det er billigere end du tror :-)

Referencer udleveres ved kontakt. Mange af vores løsninger kører hos store og kendte udbydere. 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)