Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

webprogramør søges til gratis online-magasin

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

webprogramør mv. søges til gratis internet magasin

21. mar kl. 00:30

som titlen forestår søges frivillige fotografer, webdesigner / programmører til daglig drift af siden. sammen med undertegnet

 

jobbet er ulønnet pt men på lang sigt når annoncepenge mv strømmer ind vil aflønning være en selvfølge der søges også  skribenter..
alt på frivillig basis. til at starte med

fordelene er vi kommer til div. events som presse og pressekort givet til de involverede og vi har det rigtigt sjovt sammen med hygge "lidt" fest" mv.. *S*

hvis dette har interesse er i velkommen til at skrive til enterher@hotmail.com
eller ringe 30281448

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor skulle annoncekronerne strømme ind?

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

fordi efter min markedsanalyse at dømme er der meget god intjeningsmuligheder samt der er intet på nettet der dækker det segment der er tale om det findet ikke i danmark.. og der er basis for bare i DK at der kommer over 400.000 klik om ugen ...

Fra København
Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er siden om? Ellers bliver det nok svært at finde skribenter

Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Både og vandsport....maritimt friluftslif

 

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

brøsch:

webprogramør mv. søges til gratis internet magasin

21. mar kl. 00:30

som titlen forestår søges frivillige fotografer, webdesigner / programmører til daglig drift af siden. sammen med undertegnet

 

jobbet er ulønnet pt men på lang sigt når annoncepenge mv strømmer ind vil aflønning være en selvfølge der søges også  skribenter..
alt på frivillig basis. til at starte med

fordelene er vi kommer til div. events som presse og pressekort givet til de involverede og vi har det rigtigt sjovt sammen med hygge "lidt" fest" mv.. *S*

hvis dette har interesse er i velkommen til at skrive til enterher@hotmail.com // */ // ]]>
eller ringe 30281448

Hej.

Jeg har forsøgt at kontakte dig på din mail. Men du har ikke reageret på min mail, så vil jeg da lige høre om mail adressen er rigtig som du har skrevet herinde.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)