Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tidsregistreringsværktøj til integration i e-conomic

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

En af mine nystartede virksomheder 6 pers ønsker sig et tidsregistreringssystem i produktionen, som kan registrere timer /overtime 1 +2 på de forskellige projekter, som så skal importering i e-conomic, -her er alle materialekøbene registreret, og så skal man gerne kunne se et samlet projekt i e-conomic.

Findes der mon sådan et værktøj?

Lige nu får de kun registreret varekøbet og salget på ordren, og det er jo ikke den store hjælp, da montage og forarbejdning udgør 60 %

mvh

LeneLone

Fra Herning
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej LeneLone,

Hvis det ikke findes, så kan det lavet.
Det er bare et spørgsmål om tid samt penge.

Jeg har ikke arbejdet med e-conomic før, men tjekkede lige deres hjemmeside. Jeg kan se at der I deres system er mulighed for at benytte sig af API.
Du kan på den måde tage fat i en programmør og få lavet et tidsregistreringssystem ved siden af e-conomic, eller du kan skrive til firmaet og spørge om de har en eventuel løsning på dit ønske.

God weekend,

Benjamin 

Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 216
Fra  eKontoret ApS Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej LeneLone

Itnvision har lavet en 'Montage/produktion'-app til e-conomic hvor du ved produktionen af varerne kan tilføje 'forarbejdning-tiden' og 'opstilling'.

Den vil måske kunne løse din efterspørgsel.

Du er meget velkommen til at kontakte mig på mhp@itnvision.dk hvis du ønsker mere beskrivelse og evt. en test af appen. 

Med venlig hilsen

Morten Holm-Pedersen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)