Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må man ikke give admins 1 stjerne ?

Side 4 ud af 5 (50 indlæg)
Fra Møn (Sydsjælland)
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Øh... stjernepoliti ?

Det går da vist kun den ene vej, for jeg opnåede da ikke mindre end 18 1-stjernes karakterer i en enkelt debat.

Der har i da vist ikke været inde og se om de er berettiget.... det viste sig jo faktisk at jeg havde ret i det meste af det jeg ifølge eksperterne og plus/admin brugere påstod ikke var korrekt.......

Så kære hr. thorborg:

Det går altså kun den ene vej

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren:

Øh... stjernepoliti ?

Det går da vist kun den ene vej, for jeg opnåede da ikke mindre end 18 1-stjernes karakterer i en enkelt debat.

Der har i da vist ikke været inde og se om de er berettiget.... det viste sig jo faktisk at jeg havde ret i det meste af det jeg ifølge eksperterne og plus/admin brugere påstod ikke var korrekt.......

Så kære hr. thorborg:

Det går altså kun den ene vej



Vi kan ikke sidde og holde øje med alt 24 timer i døgnet.
Reglen er simpel. Hvis du giver stjerner fordi du ikke kan lide personen, så får du en pause.
Hvis du giver en stjerne, fordi du ikke kan lide et indlæg, så er det helt fint.

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Stenløse
Tilmeldt 4. Jun 13
Indlæg ialt: 101
Fra  Roop webudvikling Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Hvis du giver stjerner fordi du ikke kan lide personen, så får du en pause.
Hvis du giver en stjerne, fordi du ikke kan lide et indlæg, så er det helt fint.

Mennesker er desværre indrettet således at hvis man ikke kan lide en person så kan man generelt ikke lide deres meninger

Hvorimod er det personer man kan lide eller ser op til så skal man nok få de små grå til at overbevise en om at det er guldkorn der kommer ud, og desuden kan man ikke lide en person herinde må det næsten være på baggrund af et indlæg han har begået også dømmer man stadig vedkommende efter de korrekte regler

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jep og det er nogle af de dilemmaer vi slås med og det er ikke let...

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Stenløse
Tilmeldt 4. Jun 13
Indlæg ialt: 101
Fra  Roop webudvikling Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Thorborg:
Jep og det er nogle af de dilemmaer vi slås med og det er ikke let...

5 stjerner til det og mega fedt i gider... og i kan være helt rolige hvis vi ikke er tilfredse skal vi nok sige til :-D

Over and out

Fra Møn (Sydsjælland)
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Martin Thorborg:
Vi kan ikke sidde og holde øje med alt 24 timer i døgnet.
Reglen er simpel. Hvis du giver stjerner fordi du ikke kan lide personen, så får du en pause.
Hvis du giver en stjerne, fordi du ikke kan lide et indlæg, så er det helt fint.

Det var så også lige det vage svar jeg havde regnet med fra Amino. Det er OK at PLUS/Administratorer uddeler 1 stjernes karakterer i flæng og kan håndhæve pause regler, men vi andre dødelige har så ikke lige den mulighed....

Tilmeldt 25. Jul 13
Indlæg ialt: 296
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Man fristes til at sige op i stjernen med stjernesystemet (-:

Jeg tror ikke man skal lade sig distrahere at man er uenig i andres tildeling af stjerner. Afgørende må være at man selv kan stå inde for de kommentarer man hidbringer. Andres motiver for at tildele 1 eller 5 stjerne kan man kun gisne om.

Har selv lige fået 1 enkelt stjerne for mit indlæg i debatten om Dineros inkassofunktion og det er ikke just noget der ødelægger min dag. Jeg står inde for hvert et skrevet ord og så må andre dømme mig som de lyster.

 

Fra Møn (Sydsjælland)
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Stick out tongue Takker for endnu en enkelt stjerne............ Jeg griner stadigt

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Martin Thorborg:
Vi kan ikke sidde og holde øje med alt 24 timer i døgnet.
Reglen er simpel. Hvis du giver stjerner fordi du ikke kan lide personen, så får du en pause.
Hvis du giver en stjerne, fordi du ikke kan lide et indlæg, så er det helt fint.

Det er så ikke det man som ikke-betalende bruger på Amino oplever.

formaster man sig til at give en stjerne til en PLUS-bruger, så er fanden løs i Laksegade. PLUS-bruger klager, sender sure PM, og Vupti, får man en advarsel og "karantæne" fra at kunne tildele stjerner.

Det er vel også lidt søgt, at påstå at der gives enkelt-stjerne fordi man ikke kan lide personen! Jeg kender ingen her på Amino personligt, og kender dem derfor ikke. Jeg tildeler stjerner ud fra om jeg er enig eller ikke i det de skriver.

Fjern stjerne-systemet hvis det giver så meget ballade og uro. Mener jeg......

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Fru Hartmann:

Det er så ikke det man som ikke-betalende bruger på Amino oplever.

formaster man sig til at give en stjerne til en PLUS-bruger, så er fanden løs i Laksegade. PLUS-bruger klager, sender sure PM, og Vupti, får man en advarsel og "karantæne" fra at kunne tildele stjerner.

Det er vel også lidt søgt, at påstå at der gives enkelt-stjerne fordi man ikke kan lide personen! Jeg kender ingen her på Amino personligt, og kender dem derfor ikke. Jeg tildeler stjerner ud fra om jeg er enig eller ikke i det de skriver.



Det passer ganske enkelt ikke.
Der er nogle brugere som ofte er ude med riven og ja, de får med mellemrum fjernet nogle rettigheder.
Men de brugere der opfører sig ordentligt, bliver generelt rigtig pænt behandlet.

De bedste hilsner

Martin

 

Side 4 ud af 5 (50 indlæg)