Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må man ikke give admins 1 stjerne ?

Side 1 ud af 5 (50 indlæg)
Fra Stenløse
Tilmeldt 4. Jun 13
Indlæg ialt: 101
Fra  Roop webudvikling Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Her til morgen modtager jeg følgende:

Vi vurderer at du bruger stjernerne på en forkert måde, ved f.eks. at bruge dem til at "straffe" andre etc.
Ideen med at give stjerner/karakterer, er at vise hvilke indlæg der er nyttige for andre iværksættere og ikke ved at forfølge eller straffe debattører.

Det er udløst af følgende indlæg:

http://www.amino.dk/forums/t/225419.aspx?PageIndex=1 = her er der 2 aminoer der efter jeg tilbyder min hjælp direkte fraråder at man finder hjælp på amino det syntes jeg faktisk er ok at jeg ikke syntes det er god stil

http://www.amino.dk/forums/t/225340.aspx = i dette indlæg bliver der givet oplysninger der er 100% forkerte det vælger jeg også at give 1 stjerne, det får så en amino blogger til at klage sin nød da jeg som udgangspunk er en flink fyr og at jeg ikke regner med at det gør den store forskel omstøder jeg stjernerne og giver efterfølgende 5 stjerner til hans fine forklaring

Er Amino politiet hævet over alle os andre herinde eller hvad pokker sker der...? jeg er totalt ligeglad med stjerne systemet men jeg gider ikke finde mig i et blive uretfærdigt behandlet af et par selvudråbte politibetjente.

Jeg har faktisk haft fravalgt at bruge amino.dk i et langt stykke tid lige præcis fordi jeg har oplevet at der sidder nogle uheldige admins og styre siden med hård hånd.

Jeg syntes jeg ville give det en chance til da jeg har fået rigtig meget her på Amino og jeg faktisk syntes det er lidt synd at se kvaliteten og brugertallet dale dag for dag men det slutter lige NU

Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan ikke se hvorfor 'Cookie - John Hannover' og 'Nadiha' skulle have én stjerne i den første tråd du linker til. Det kan godt være at du har rent mel i posen, men det er det langt fra alle der har - også på amino!

I nummer 2 tråd synes jeg det er berettiget.

Fra Stenløse
Tilmeldt 4. Jun 13
Indlæg ialt: 101
Fra  Roop webudvikling Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

dkchokk:
Jeg kan ikke se hvorfor 'Cookie - John Hannover' og 'Nadiha' skulle have én stjerne i den første tråd du linker til. Det kan godt være at du har rent mel i posen, men det er det langt fra alle der har - også på amino!

Så du ville syntes det var ok hvis du tilbød din hjælp for at jeg derefter advarede mod at finde hjælp herinde...? det er deres første indlæg jeg ikke finder i orden

Citat: Husk lige når man får lavet webshop af hjælpsomme mennesker, så skal man ikke bare buse ud med en masse kontoplysninger/log ind eller andet -  som man ikke ville offentliggøre i avisen også

Jeg kan på ingen måde drive en virksomhed hvis folk ikke vil udlevere log in til deres server Cpanel og andet det siger vel sig selv...? jeg er helt enig i at der skal advares og jeg syntes Cookies sidste indlæg er helt på sin plads for der forklare han hvad man helt konkret skal kigge efter.

Man forstil dig at jeg advarede mod at aflevere regnskab til din revisor eller nøgler til din mekaniker det kan man altså ikke det tror jeg også godt du kan se:-)

Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 499
Fra  Wordpress support Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil holde med John

Klart man skal overveje hvem man giver sine oplysninger til

Fra Stenløse
Tilmeldt 4. Jun 13
Indlæg ialt: 101
Fra  Roop webudvikling Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Wordpress Support:

Jeg vil holde med John

Klart man skal overveje hvem man giver sine oplysninger til

Det syntes jeg klart vi skal lade komme an på en prøve vi ses i næste indlæg hvor du tilbyder din hjælp :-)

Men det sjoveste er jo at john godt selv kan se det....?

Citat: Ole  - dit indlæg var der ikke der jeg svarede, vi har krydset hinanden helt enkelt, ellers havde jeg skrevet det lidt anderledes. Min advarsel kommer fra masser af tråde hvor netop folk har brændt sig på hjælp fra folk de ikke har kunne få referencer og krydscheck på og jeg tror du forstår hvorfor

Fra Ribe
Tilmeldt 21. Jan 14
Indlæg ialt: 64
Fra  hockeystuff.dk Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Han advarer jo ikke mod at finde folk til at hjælpe en herinde, men derimod gør han opmærksom på at man skal være varsom med hvem man giver personlige oplysninger til.

Fra Stenløse
Tilmeldt 4. Jun 13
Indlæg ialt: 101
Fra  Roop webudvikling Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Ole kvist:
Citat: Ole  - dit indlæg var der ikke der jeg svarede, vi har krydset hinanden helt enkelt, ellers havde jeg skrevet det lidt anderledes. Min advarsel kommer fra masser af tråde hvor netop folk har brændt sig på hjælp fra folk de ikke har kunne få referencer og krydscheck på og jeg tror du forstår hvorfor

Nu skal jeg bare lige være med giver i john ret i at han giver mig ret eller er i uenige med john jeg er forvirret:-D

Men syntes i seriøst det er ok at man kan fratage betalende medlemmer rettigheder hvis man ikke lige er enige med admins...?

Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Ole kvist:
Så du ville syntes det var ok hvis du tilbød din hjælp for at jeg derefter advarede mod at finde hjælp herinde...?

Jeg tror egentlig mere det er budskabet i det de skriver jeg er enig i. Man skal altid tage forbehold på nettet. Jeg kan godt se, at kommentaren med login er uheldigt formuleret - det må jeg give dig.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ole, Amino's moderatorer er selv selvstændige og har meget andet at se til. 
De hjælper til så godt de kan og nogle gange kan de godt tage en forkert beslutning, lige som du og jeg kan gøre det.
Jeg kender dem alle personligt og de er super cool, afslappede gutter, der virkelig forsøger at hjælpe efter bedste evne.

Mht. at brugertallet falder på Amino, så er det forkert.
Vi har aldrig haft flere besøg på Amino end nu og det er fordi vi med stort arbejde, har hævet kvaliteten i debattenerne kraftigt, bla. ved at moderere lidt hårdere i debatterne. Se bare hvordan andre foraer flyder med slam, spam og råb.

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Stenløse
Tilmeldt 4. Jun 13
Indlæg ialt: 101
Fra  Roop webudvikling Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Mht. at brugertallet falder på Amino, så er det forkert.
Jeg syntes at have bemærket en anden udvikling i min uge mails fra amino jeg kan tage fejl og i så fald skal jeg beklage.

Men jeg syntes vi har en problem stilling hvis jeg som betalende medlem skal se til mens folk advare mod min service uden jeg må forsvare mig med de midler jeg har.

Side 1 ud af 5 (50 indlæg)