Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

menu: Jeg søger et godt tilbud fra dig

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

"Du har søgt hjælp til en opgave i Amino Debat og det er ikke det bedste sted at søge.

Det bliver alt for rodet, hvis vi bruger debatten til freelance opgaver.

Derfor har vi lavet Amino Freelancer, som er en gratis service, du er velkommen til at bruge.

Der er freelancerne i konkurrence med hinanden, og det giver dig den bedste pris, og samtidig kan du se den karakter de har fået for andre opgaver.

Sæt din opgave i udbud og få bud fra mange freelancere, helt uforpligtende og gratis - Klik her.

Starter du et udbud nu, har du ret sikkert de første bud inden for 1 time.


De bedste hilsner
Dit Amino Team"

Så hvorfor fjerner I ikke  denne menu: "Jeg søger et godt tilbud fra dig"?

Med venlig hilsen

Kristian

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian:
Så hvorfor fjerner I ikke  denne menu: "Jeg søger et godt tilbud fra dig"?

Med venlig hilsen

Kristian

Hej Kristian.

Kategorien "Jeg søger et godt tilbud fra dig" er rigtig god, hvis du søger et godt tilbud på varer.

Tjenesteydelser og løsning af opgaver, som typisk løses af freelancere og virksomheder kan man søge hjælp til på Amino Freelancer.

Håber det forklarer det.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian

Fordi man også kan efterspørger produkter og services som ikke dækkes af Amino Freelancer.

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen:
Kategorien "Jeg søger et godt tilbud fra dig" er rigtig god, hvis du søger et godt tilbud på varer.

På den ene side kan jeg rigtig godt lide den slags forestillinger.

Har du noget spændende at tilbyde aminoerne? Så er det her du skal slå til. Forummet er til selvpromovering, gode tilbud, lagersalg – kort sagt en: markedsplads med erhvervstilbud for iværksættere. Du vil eksempelvis kunne finde tilbud på serviceydelser som SEO-tekster Idea, linkbytte, varepartier, dropshippingaftaler og meget andet.

Jeg har et godt tilbud til dig!

Tak for mad, tak for sidst, tak for hjælpen, ja tak, nej tak, ellers tak. Tak for kaffe, tak for te og tak for en dejlig aften. Tak for gaven, tak for lån, tusind tak, mange tak osv.  

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)