Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Par søger job i udlandet.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 24. Mar 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er et kærestepar i 30érne der godt kunne tænke os at flytte til udlandet og søger derfor job.

Vi er ikke specifikke på hvilket land det skal være og jobbet behøves heller ikke at være efter kvalifikationer, vi vil bare gerne have lidt luftforandringer.

Jeg er uddannet international socialrådgiver og har arbejdet som sygehjælper i mange år.

Min kæreste er køre ambulance og er uddannet kok og svejser.

Er der nogle der kan hjælpe os?

 

 

Tilmeldt 20. Dec 08
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

For at gøre jobsøgningen lidt mere konkret, så synes jeg I skal finde ud af hvilket land I godt kunne tænke jer at bo i. Hvilket land, kultur og klima tiltrækker jer?

Dernæst ville jeg lede efter danskere eller dansker-communities i det pågældende land, som nok kan hjælpe jer videre eller I kan så småt begynde at bygge et netværk, måske.

Alternativt kan man også "bare" rejse afsted og tage den derfra, hvis man har råd til det.

Held og lykke.

Tilmeldt 30. Aug 13
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa i to

Dejligt inititiv, og bestemt alt værd at komme ud og opleve verden.

Kan i ikke hvis i har lyst skrive en privat besked til mig med lidt kontakt informationer, så vil jeg da gerne komme med et jobtilbud i Asien til jer.

Glæder mig til at hører fra jer.

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes en bog kaldet "Work your way around the world" som kan købes for ca 80 kr på amazon.co.uk hvis man køber den på marketplace. Det var i hvert fald hvad jeg fik den til inkl. forsendelse.