Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brug for gratis hjælp med din WordPress hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 17. Apr 13
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

I de mange år hvor jeg har arbejdet med WordPress er jeg blevet hjulpet godt på vej af WordPress’ community når jeg har haft brug for lidt hjælp.

Det sker sjældent nu til dags, men jeg er utrolig taknemmelig for den hjælp jeg har fået i årenes løb. Det har inspireret mig til at adapteret WordPress’ filosofi “by the community to the community” og jeg har derfor besluttet mig for at afsætte noget af min arbejdstid hver måned til at udføre èt WordPress projekt helt gratis (uafhænige af projektets størrelse). Plus give nogle praktiske gratis råd vedrørende WordPress. Jeg begynder med det første projekt i denne måned!

Projekterne jeg vil udføre kan for eksempel indebære praktisk hjælp på hjemmesider, kode og database hjælp, professionel WordPress rådgivning, en hjemmeside analyse, søgemaskineoptimering, plugin tilføjelse o.l. – You name it!

SÅ, hvis du sidder med et problem du ikke selv kan løse og er interesseret i at sparre et par tusinde kroner, så send mig en email via min hjemmeside www.col323webdesign.dk. Jeg vælger et tilfældig projekt hver måned og giver også gerne svar på spørgsmål omkring WordPress.

Jeg ser frem til at hører tilbage fra dig!

Ha’ en rigtig god dag!

Mika Kaltoft
Wordpress ekspert!

Mika Kaltoft har leveret et yderst kreativt design til Kristuskirkens hjemmeside. Designet er attraktivt og indbydende! Og hjemmesiden er let at navigere på. Gode tekniske løsninger er blevet leveret, så alle vore krav er blevet imødekommet. Løbende udvikler Mika nye tiltag, så hjemmesiden bliver hurtigere, ligesom han har sørget for en topplacering ved Google-søgninger. Som webmaster er Mika effektiv, hurtig og tilgængelig. Hertil kommer en behagelig og venlig service. – Henrik Mortensen

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)