Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO-tekster og produktbeskrivelser til henholdsvis 0,18 øre og 0,15 øre

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er synd og skam, at da jeg lynhurtigt læste din reference igennem - og jeg mener lynhurtigt jeg skimmede den nærmest bare - Der studsede jeg over ikke mindre en 4 stavefejl/manglende ord/formuleringsfejl - 2 af dem i dine overskrifter markeret med fed.

Så jeg synes virkelig du skulle fokusere på i det mindste at have dine referencer i orden, inden du hiver folk ind i butikken.

/Simon

Ps. jeg var oprigtigt interesseret først, men faldt fra ved gennemlæsning - Lad det være en lærestreg om, at det godt kan betale sig at bruge 5 min på at læse sine ting igennem.

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 11
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Peter Langkilde Jakobsen:
Jeg synes det er synd og skam, at da jeg lynhurtigt læste din reference igennem - og jeg mener lynhurtigt jeg skimmede den nærmest bare - Der studsede jeg over ikke mindre en 4 stavefejl/manglende ord/formuleringsfejl - 2 af dem i dine overskrifter markeret med fed.

Hej Simon,

Det er efterhånden nogle referencer, der er ret gamle. Det ændrer dog ikke på, at de skal være stavet korrekt m.v. 

Det må jeg tage som en lærestreg og få rettet samt give nogle opdateret referencer.

Du skal dog stadig være velkommen, hvis du vælger at ombestemme dig. 

Alle kan desværre også lave fejl og når man sidder og skriver i flere timer, kan man hurtigt misse nogle år, fordi man ser sig blindt på tingene. Bare kig i den daglige avis. 

Vh.

Peter H.

 

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 11
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Har stadig plads til nogle tekster, hvis der er nogle der mangler. 

Sommerferien er startet. Det betyder tid til arbejde (Y)

 

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)