Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Belysning i hjemme - Vil DU spare penge?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 380
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Alle

I anledningen af at jeg/vi "endelig" er blevet AMINO PLUS medlem, har jeg et rigtig godt tilbud til jer alle.

Idag har vi ofte indbygget spots, som belysning i vores private hjem. Er dine spots udstyret med en såkaldt GU10 fatning, og har du stadigvæk Halogen-pærer, så er det nu du skal slå til. Der er MANGE penge at spare, på den årlige el-regning. Ved udskiftning af en 35W, som har en brændtid på 1200 timer årligt, vil du ÅRLIGT spare 100,- pr stk!!!

Jeg kan tilbyde Osram´s LED Parathom Advanced i en 5W udgave (svarende til 35w), til en ren forærings-pris på 89,95/stk v. køb af min. 5 stk (inkl. moms.). Vores lager tæller iøjeblikket 200 stk, og når de alle er væk, er tilbuddet ikke længere tilgængeligt.

Jeg vil til enhver tid anbefale, at man ser lyskilderne i "aktion" inden man køber. Disse lyskilder kan under ingen omstændigheder sammenlignes med dem, som der købes hos Harald-Nyborg, kvaliteten er en hel anden, og ligger tæt op af Ægte Halogenbelysning. Lyskilderne kan ses i "aktion" på vores adresse, Kavalerivej 16, 8930 Randers, KUN efter aftale.

Har du flere end 20 spots i dit hus, med halogen/glødelamper, kommer vi gerne ud for en demonstration, ganske kvit-og-frit. (Kun gældende i Hobro, Århus, Randers (i en radius på 10km fra centrum af de angivne byer)

Det tekniske:
5W LED
Dæmpbar  (Kun med korrekte lysdæmpere)
2700k
PAR16 / GU10 / 230V 

BESTILLING PÅ SK@EVERSEL.DK EL. 71 99 83 34

Venligst

Sten Krog  - Evers EL-teknik ApS

Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? 
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)