Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Minecraft Server "donationer"

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Mar 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg ejer en Minecraft Server, hvor jeg accepterer donationer fra mine spillere, og de betaler simpelt hen for en højere rang på serveren, hvilket giver dem forskellige kommandoer derinde, og så videre. Anyways, jeg vil høre hvad reglerne er for donationer som går til at betale for serveren, opgradere den og nogen gange tjener jeg også penge på den.

Her er mine spørgsmål:

- Hvad er reglerne for tax(hvilken procent skal skat have?), når det angår penge fra donationer?

- Kan jeg sætte mine egne regler til hvad angår donationer? (Altså f.eks ingen refunderingspolitik da det er en frivillig /gave, fordi nogen siger at pengene kan kræves tilbage)

Dette er en engelsk minecraft server, og her er vores indløsningsaftale:

"By donating to the server, you understand that, in any action against the rules, we have all authority to remove your purchased items.

You also confirm, that by donating, that this is a voluntary action. We have the right to remove and/or modify any donation incentives from your account at any time. Any misuse of your donation incentive, such as rule violation, may and will result in a removal of your rank. We have every right to remove your rank at any time, for any reason. Donations aren't refundable under any circumstances, as these are donations and not purchases. All donations are final."

Det her står også på starten af vores hjemmeside: "Do not use someone's credit card, without the permission of the credit card holder, if you do so, you will be permanently banned."

Håber i kan hjælpe mig!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)