Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

oe eller o istedet for ø ved facebook sider

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Feb 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en facebook side jeg skal havde giver en facebook adresse (facebook.com/firmanavn).

Men mit firmanavn inderholde et ø.

Hvad kan bruger bedst finde ud af er det at bruge o eller oe istedet for ø.

Jeg kan også se ved navngivning i facebook står der man kan bruge A-Z, a-z, 0-9 og punktummer (.)

Hvis man bruger DitFirmaNavn og bruger skriver ditfirmanavn vil den så vise side.

Håber der er nogle der kan hjælpe

Fra Herning
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 36
Fra  Jesper Mikkelsen Fotografering Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke noget belæg for det, men skriver selv oe for ø, så den er mit bud... Men uanset hvilken du vælger, så brug da begge stavemåder, så andre ikke nupper den anden. Den kan være inaktiv, du kan bruge den til at linke videre eller du kan køre dem ens og derved på sigt få svar...

Jeg bruger selv kun lille bogstaver, men mener at have set flere med blandede AaBbCcDd, uden at have referencer..

Tilmeldt 4. Feb 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Problemet er at på facebook kan man kun havde en adresse.

Og man kan kun ændre navnet en gang.

Fra Herning
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 36
Fra  Jesper Mikkelsen Fotografering Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Men man kan lave flere sider...

Det vil dog give problemstillingen med at vedligeholde begge sider... Men den ene side kan være inaktiv, så andre bare ikke harmulighed for at lave en side i det navn...

fx foedselsdag og fodselsdag

problemet vil dog være knap så stort ved et mere specifikt valg af navn, fx hthkoekken og hthkokken

Fra Odense C
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger udelukkende "o" frem for "oe" - selvom "oe" er mere korrekt. 

Og og og, store og små bogstaver fremgår i URL'en præcist som når du vælger det i indstillingerne, så husk at skrive MitFirmaNavn. Derudover kan du lave din URL meeeeget kortere ved at linke til fb.com/MitFirmaNavn

Håber det hjælper!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)