Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rådgivning og kapital til rådighed nu - via Accelerace

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 13
Indlæg ialt: 292
Fra  Listen Louder Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære AMINOer,

Jeg skriver til jer, fordi jeg to dage om ugen arbejder som Business Accelerator & Investor hos Accelerace - www.accelerace.dk

Selv har jeg en baggrund som iværksætter og har startet 4 virksomheder, heraf to internationale, og er bl.a. blevet kåret som Årets Iværksætter samt som én af Danmarks 100 mest lovende ledere af Berlingske. Min egen baggrund er altså iværksætterens. Foruden at hjælpe til i Accelerace-regi driver jeg til daglig innovationsvirksomheden www.listenlouder.dk

Jeg mener som iværksætter, at Accelerace er et super spændende koncept - og kunne være det for jer også. Accelerace har et unikt 5 måneders program, hvor vi både coacher, uddanner og udvikler start-up virksomhederne. Herefter vurderer vi, om de er klar til investering eller ej - og vi investerer ofte og gerne med andre, eksempelvis business angels. Det er i forbindelse med dette program, jeg gerne vil snakke med relevante Amino'er - for at se om vi kunne være et match for jer og omvendt.

Du kan se en uddybende præsentation af Accelerace og konceptet her: http://www.slideshare.net/jonathanfenstenloew/accelerace-prsentation-2014

Korte facts om Accelerace:

- Accelerace er startet AF iværksættere FOR iværksættere. Vi fortår altså din virkelighed, udfordringer og bekymringer

- Accelerace har som nævnt en unik track-record I forhold til investeringer. Virksomhederne har en højere survival-rate end alle andre start-ups i Danmark

- Virksomhederne får væsentligt større chancer for finansiering end gennemsnittet efter et Accelerace forløb - Virksomhederne får personlig sparring af vores iværksætterkonsulenter, der selv har startet og/eller investeret i succesfulde brands som Just-Eat, Osuma, Wupti.com, Hungry.dk, AS3, engodsag.dk og mange flere.

Hvis I kan se en værdi i ovenstående og mener, at der er et muligt match, så tøv endelig ikke med at kontakte mig!

Venlig Hilsen / Kind Regards

JONATHAN LØW Business Accelerator & Investor

jlo@accelerace.dk

Mobile: (45) 25 69 50 12

www.accelerace.dk

Ha' en god og meningsfyldt dag. Bedste hilsner Jonathan Løw
- iværksætter og stifter af Listen Louder

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)