Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønsker IVS. Tror jeg. - Lidt forvirret

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

Jprevision:
Skriv lige til mig på min mail jp@jprev
som vist må siges at være ren jagt efter en kunde og ikke antydning af forum venligt. Det kunne blive smukke tråde hvis det var svaret på den type problemstillinger og det ville vel ikke gavne et forum ret meget

vh John H

Du skulle da nødig snakke Mr. Cookie. Du spammer Amino til med din blog Big Smile

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Remy:
Du skulle da nødig snakke Mr. Cookie. Du spammer Amino til med din blog Big Smile
Prøver faktisk kun at bruge den ud fra konkrete spørgsmål - men det er jeg da ked af at høre. Du er måske ikke alene - synes blot den giver lidt svar og jeg svarer aldrig med KUN bloglink, altid med et svar og kun bloglink som uddybning HVIS man vil læse mere indgående

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Remy:
Du skulle da nødig snakke Mr. Cookie. Du spammer Amino til med din blog Big Smile

 

Spammer og spammer - det ord ville jeg nu ikke bruge om Cookies henvisninger. Der er en tendens til at det er de samme spørgsmål som stilles - nogle gange endda flere gange om ugen. Der er det alt andet lige (grimt udtryk) lettere at henvise til et relevant link end at skulle gentage sigselv.

Fra Solrød Strand
Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 22
Fra  Skyborg Electronics IVS Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Wow mange indlæg på en formiddag. Uforventet men tak. :) Jeg vil prøve svare i den rækkefølge de kom ind.

Inden jeg lavede dette indlæg, havde jeg selvfølgelig læst John Hannover og Jacob Tøjners hjemmesider. Tak til jer begge, de er meget lærerige.

JPRevision: Er du på jagt efter en betalende kunde - ikke interesseret. Er du på jagt efter kunder til din "Har specielle ordninger for iværksættere", evt betale senere løsning - Ikke interesseret. Har du et venligt sind og vil bare hjælpe, så sender jeg gerne en mail og vil være meget taknemlig.

John: Vedr risiko. Jeg læste engang Apple og Samsung sagsøger hinanden i over 100 lande. Blot i forsøg om at stoppe den andens salg midlertidig, samt prøve lykken for en ekstra indkomst. Alle må da give mig ret i deres eks. telefoner er langt fra ens. Jeg er fortaler for at gå man ind i noget, skal man stå inde for det. Jeg kan stå inde for mit produkt! Jeg parat til at kaste egne penge i opstarten. Men vi ser meget idioti i denne verden, og vejet op imod risiko for sagsanlæg for millioner og at miste de sidste 6 års opsparing til en pilot uddannelse, så vil jeg mene der belæg for min bekymring.

John: Altså vedr nuværende udgifter, abonnementer osv. Så skal mit IVS købe det af mig uden moms? Jeg skal vel have pris+moms tilbage. Man kan vel ikke bare lige købe ting momsfrit uden skat får en alarm? Kan jeg ikke blot bogføre fakturaerne og betale til min privat konto, i stedet for sælgernes?

En generalforsamling er vel bare fiktivt når der kun er mig, men skal jeg notere i et dokument at jeg har haft forsamling og besluttet mig for noget? Eks overgår fra IVS til ApS osv. Eller handler jeg bare.

Ok jeg må betale de 1800 kr i forsikring, for til gengæld at få et selskab.

Vi kan vel begge være enige om et holding er godt i mit tilfælde. Så jeg må vel springe ud i det.

Remy: Jeg værdsætter faktisk Johns input, og hans blog. Der forskel på at henvise til sit firma der skal sælge, og sin blog.

Var lidt overvældet af 13 nye emails, men de fleste ser jeg ikke er relevante og bare brugere der hakker på hinanden.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
Ja du skal ha arbejdsskadeforsikring og den vil koste ca 1800 kr

Standardprisen hos TopDanmark for ejer/medarbejder der arbejder med kontorarbejde er 1.145 kroner pr. år.
Kan nok findes endnu billigere andre sted, eller med et andet engagement i forvejen.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

god pris - jeg må erkende jeg bare tog fra hukommelsen - men så kan man jo i alle fald få for 1145 max tak (har en grim fornemmelse af at jeg giver lidt mere og derfor brugte det tal - og tror den er uopsigelig i 5 år) eller også var mit tal fra en der ikke kun havde kontorarbejde som jeg hjalp med lidt regnskab en gang, og det gør givet forskel også. 1145 til trådstarter som max

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)