Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp og gode råd søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Sindal
Tilmeldt 22. Feb 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

For ca. 7 år siden fik jeg lukket to ISér ned med et stort underskud til følge der var en del almindelige kreditor samt en del til SKAT. Jeg har så for ca. et år siden indledt en gældssanering. Allerede i forbindelse med at skifteretten valgte at indlede den gjorde SKAT modstand, men skifteretten valgte at køre sagen da de mente at betingelserne var tilstede.

Da vi så kommer til Kreditor mødet har SKAT og min gamle bank sendt breve til sagen hvorpå at de ikke mener at der skal falde dom til min fordel. Det hele ender dog også med at dommeren udbeder sig betænkningstid da han vil undersøge påstandende og de faktiske oplysninger. Nogle dage sender får jeg min dom fra skifteretten at de har nedskrevet gælden sådan som der stor i gældssaneringsforslaget. 

Men SKAT var ikke færdig og skriver et kæreskrift inden for de 14 dage som de skal og sagen ender i Landsretten som dømmer til fordel for SKAT. 

Mit spørgsmål er nu..... Hvordan kommer jeg videre?? Alene gælden til SKAT er igennem årene vokset til en størrelse som ikke er til at betale med mindre man sælger noget der ikke er lovligt. 

Kort og godt.... Hvad gør jeg??

Fra Göteborg
Tilmeldt 25. Sep 13
Indlæg ialt: 61
Fra  Caroline Kjelsmark Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Fejl - sorry

Fra Göteborg
Tilmeldt 25. Sep 13
Indlæg ialt: 61
Fra  Caroline Kjelsmark Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Første gode råd er nok at lave en bedre overskrift så de rigtige læser dit indlæg og du får den hjælp du behøver. Skriv evt noget med "Hjælp ang. gældssanering og SKAT" så ved vi at du ikke søger leverandør af kattemad eller lign!

Mvh

Caroline

Fra Göteborg
Tilmeldt 25. Sep 13
Indlæg ialt: 61
Fra  Caroline Kjelsmark Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej tak Caroline, det prøver jeg. 

Hov, nu fik jeg pludseligt masser af respons  - godt du sagde det ;)

Mvh!!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)