Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tid til nyt theme ?! - Kom med de fede forslag og ideer !

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Er godt igang med at få sparket gang i min hjemmeside, hvor næste punkt var at forsiden skulle ændres, men nu tænker jeg om hele mit theme ganske enkelt skulle skiftes ? .... Min side er www.kameravalg.dk og dette her var meningen at det skulle ændres til.

Men er det nok, eller syntes i bare det hele skal skiftes ud ? - Kigger på nogle af disse:

http://upsidedown-movie.com/nexus-wordpress-theme/

http://themeforest.net/item/maxinews-premium-review-magazine-theme/5307971?ref=ubaidullahbutt

http://themeforest.net/item/reganto-massive-magazine-theme/4592779?ref=ubaidullahbutt

Meningen er naturligvis at få et mere lækkert og moderne theme uanset hvilket jeg vælger, men ville i bare beholde det jeg har nu og ændre lidt på ? ... 

Forventer at skulle op på 1 nyhed dagligt, og vil gerne kunne vise lidt flere nyheder uden at folk skal scolle så meget som på nuværende tidspunkt.

Kom med alt i har, det viste eksempel er slet ikke fastlagt :) 

 - Go fredag til alle !

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 20. Dec 08
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville nok skifte template (så den bliver mere moderne), men arbejde i den retning du viser på første billede mht. hvad du præsenterer på forsiden. Jeg tror at det er en god og nødvendig tilføjelse til din side.

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svaret Yes

Tænker du fx på de 3 bokse på første billede, eller mere den information der bliver gjort tydelig i dem ? .... 

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Holbæk
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes at det er som om at siden ikke hænger sammen. 

Siden starter med en mørk bar i toppen som køre hele vejen hen over skærmen, så kommer der et logo (som for mig ikke hænger sammen med resten af siden) også menuen... 

Dér syntes jeg at du bør bruge lidt af din energi.

Jeg kan også klart anbefale en flot slider til din forsiden :-)

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Lehmann Jafari:

Jeg synes at det er som om at siden ikke hænger sammen. 

Siden starter med en mørk bar i toppen som køre hele vejen hen over skærmen, så kommer der et logo (som for mig ikke hænger sammen med resten af siden) også menuen... 

Dér syntes jeg at du bør bruge lidt af din energi.

Jeg kan også klart anbefale en flot slider til din forsiden :-)

Alene at skulle ændre de ting kræver en del arbejde at gøre ved mit nuværende theme, så tror du næsten ikke det er bedre at skifte det helt ud ? ... Tænker mere at bruge en masse arbejde med det nuværende, og stadig gå med et lidt halv "gammelt" theme bagefter.
Ved at skifte det ud med noget der mindre lidt om fx overstående (Bare eksempel) syntes jeg det kunne komme til at hænge lidt bedre sammen, mere lyst samt moderne ? ... 

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 20. Dec 08
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Kristensen:

Mange tak for svaret Yes

Tænker du fx på de 3 bokse på første billede, eller mere den information der bliver gjort tydelig i dem ? .... 

Ja, jeg tænker på den information du har på forsiden. Jeg synes du skal bruge lidt tid på at overveje hvad der er vigtigt for dine besøgende når de kommer ind på din side. Byg din side så den hjælper de besøgende let og elegant og ikke skuffer allerede på forsiden.

Som siden er nu, så ligner det mest en blog, og ikke en side som seriøst prøver at hjælpe folk med at finde det rette kamera.

Synes stadig du lige så godt kan skifte template, men det betyder jo ikke at du slipper for at arbejde lidt på sagen.

Håber det kan bruges i dine overvejelser.

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker for svaret Smile

Og du har helt ret i det med at gøre mere tydeligt hvad siden reelt har af byde på, og ikke bare lidt blog/nyheds indlæg .... 

Det arbejde skal naturligvis også gøres ved et nyt theme, men skulle mere høre om folk var enige i at det var bedre at skifte kontra at benytte mit nuværende. 

Har også en sektion med fotograf information osv, og den slags ting vil jeg gerne gøre mere synligt for læserne. 

 - Holdninger eller direkte bud på et nyt theme vil også blive taget imod med stor glæde Yes

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøver at se om dette her theme kan blive godt, og går det helt galt må jeg tilbage til det gamle og lede videre :-) ... 

Så er det bare hvor lang tid man mon skal afsætte for at få det op at spille, hmm ... 

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis nogle har erfaring med Reganto så råb lige op :-) .... Endte med at opgive efter et par timer, og gik det gamle sat op igen ...

Har heldigvis et andet domæne der aldrig rigtig er kommet igang, så det bliver nu test side, for det var da ikke helt så nemt at få sat op alligevel.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale at købe et theme, for det har jeg personligt bedst erfaring med. Ofte får man gratis support med og det er mange flere funktioner og en masse andre fordele. Det behøver ikke at koste mere end 99 dollar at finde et, der er godt. 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)