Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner, kapital, know-how om consumentmarkedet, cnc produktion, internationalt salg

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Mar 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej..

Jeg søger en eller flere samarbejdsparter, til nyt interessant produkt indenfor vedligeholdelse af privatboliger (villa/hus).

Produktet har stort potientiale, da det vil kunne finde relevant anvendelse ved minimum 20-30% af alle private et-plans boliger. 

Jeg søger ikke nødvendigvis en enkelt samarbejdspartner, det kan være flere i et join venture

Kapitalbehovet overstiger ikke 1 mio. 

CNC - produktet skal sandsynligvis udfræses i f.eks MDF. 

Produktet har stort internationalt potientiale. Der vil være et direkte behov for produktet ved 20-30%  et-plans boliger, nord for alperne.

Til trods for, at produktet er patentanmeldt, ønsker jeg ikke at bringe informationer om det i dette forum, men vil naturligvis give relevante interesserede adgang til produktinformationen.

Produktet ønskes sat i produktion indenfor 1-3 uger.  Som følge heraf, er det nødvendigt at interesserede kan og vil handle hurtigt. 

Ser frem til at modtage din henvendelse PB.

Fra København
Tilmeldt 29. Jan 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, det lyder interessant, vil gerne høre mere omkring det og hvad dine krav er til en samarbejdspartner? Udover kapital selvfølgelig :D

Tilmeldt 15. Mar 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Tja - det kan jo være mange forskellige ting der kan komme i spil - det afhænger vel meget af hvad man i øvrigt kan bidrage med tænker jeg.

Men send gerne nogle kontaktinfo - så kan jeg jo lige ringe dig op, så vi kan tage en snak om hvad det hele handler om ;-)

mvh

Peter

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)