Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hej har lige igår købt et tema til min prestashop og den vil ikke ligge sig ind på min back office kan nogle hjælpe med det her ?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 5. Oct 12
Indlæg ialt: 73
Fra  Warrior-shoppen Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Hej jeg søger en der ved noget om prestashop og de moduler man kan købe, da jeg har problemer med at få lagt det ind det som jeg har igår købt, den loader bare og så bryder siden sammen. Er der en der kan give råd eller hjælpe med det. 

Venlig Hilsen

Anders 

Fra Herning
Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Aera:

Hej Amino

Hej jeg søger en der ved noget om prestashop og de moduler man kan købe, da jeg har problemer med at få lagt det ind det som jeg har igår købt, den loader bare og så bryder siden sammen. Er der en der kan give råd eller hjælpe med det. 

Venlig Hilsen

Anders 

Hvilken version benytter du dig af? Og har du tjekket at dit nyindkøbte modul understøtter denne version?

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Aera:
Hej jeg søger en der ved noget om prestashop og de moduler man kan købe, da jeg har problemer med at få lagt det ind det som jeg har igår købt, den loader bare og så bryder siden sammen. Er der en der kan give råd eller hjælpe med det. 

Hej.

I overskriften skriver du theme, og i dit indlæg skriver du modul ?. Håber du er klar over det er 2 forskellige ting.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 5. Oct 12
Indlæg ialt: 73
Fra  Warrior-shoppen Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej har den nyeste  PrestaShop ™ 1.5.6.2  

Og den jeg har købt går til 1.5.6.1 har ringet til USA og fatter bare ikke at den ikke burde virke da jeg købte begge dele samme dag, men ja kan da godt se det ud fra versionen af begge, men kan man ikke gøre noget ved det ? 

Tilmeldt 5. Oct 12
Indlæg ialt: 73
Fra  Warrior-shoppen Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har hentet mi theme under moduler i prestashop er ny i presata så sorry men har brugt Mono i flere år så er ret ny i dette og ha brugt ca. 1000 kr på det tema jeg har købt og det virker til at den ikke kan fungere med den nyeste version af prestashop, men så vil jeg have enten penge tilbage eller en version der virker som er lig med den jeg har købt af Monstar.

Tilmeldt 5. Oct 12
Indlæg ialt: 73
Fra  Warrior-shoppen Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej har den nyeste  PrestaShop ™ 1.5.6.2  

Og den jeg har købt går til 1.5.6.1 har ringet til USA og fatter bare ikke at den ikke burde virke da jeg købte begge dele samme dag, men ja kan da godt se det ud fra versionen af begge, men kan man ikke gøre noget ved det ? 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Aera:

Hej har den nyeste  PrestaShop ™ 1.5.6.2  

Og den jeg har købt går til 1.5.6.1

Så er der heller ikke noget problem i det. Husker du at bruge modulet Theme installation når du prøver at installere det ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 5. Oct 12
Indlæg ialt: 73
Fra  Warrior-shoppen Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg bruger koden som er sendt til mig og den sætter jeg ind under tilføj et nyt theme/modul og det virker ikke. 

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Den nyeste version af Prestashop er 1.6.0 som netop er udkommet den 17. marts.

Hvis du har haft opgraderet og ikke bemærket det, så kan der godt være nogle versions problemer.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Aera:
Ja jeg bruger koden som er sendt til mig og den sætter jeg ind under tilføj et nyt theme/modul og det virker ikke. 

Du skulle gerne have fået en zip fil med dit nye theme i ?. Det er den du skal bruge i Theme installation.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)