Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Finde webshop som vil have en praktikant (vest sjælland)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Oct 13
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Da jeg stadig er ledig i systemet - men med startet bierhverv (webshop), men ikke på fuldtid - skal jeg stadig søge arbejde og ud i virksomheds praktik.. :/

Jeg har derfor tænkt at en større webshop forretning ville kunne gavne mig, med en masse viden ang. markedsføring på de sociale medier og andre steder på nettet..

Jeg har snakket med Smartguy/girl, men de ser mig som en konkurrent.. :D

Lidt om mig:
Jeg kan tilbyde min positive udstråling med et smil på læben.
Jeg er energisk med gå-på-mod. Jeg er selvstændig og perfektionist og har et stort overskud, som gør jeg kan have flere bolde i luften og stadig kunne sælge for min sag og give kunden den vejledelse og oplevelse de forventer..
Selv helt tilbage fra mit første arbejde har der været lagt meget vægt på salg - og mer salgsmuligheder, hvilket jeg har brugt meget i min hverdag, både personligt, elektronisk og telefonisk. Derfor indgik meget kreativitet også i min hverdag i form af udstillinger på gulv eller lave nyt Space management - hvilket jeg har haft meget erfaring med, fra mine uddannelses forløb på Mommark Handelsskole.
Alle mine arbejdsområder har været lige fra storcentre, Gavnø Slot, butikker og vinduer mm. i alt fra tøj, brugskunst til dagligvarer mm.

Gennem mine tidligere jobs har jeg fået erfaring indenfor:
- Servicering og betjening af kunder på højt plan.
- Bestilling og returnering af varer.
- Kasse arbejde.
- Opstillinger, udstillinger og dekorationer
- Ny åbning og ned lukning af butik.

Jul. 2013 - Okt. 2013
Været butiksansvarlig for DressUp i Holbæk

Nov. 2009 - Dec. 2009
Nedlukket Bon A'parte i "Ringstedet"

Aug. 2009 - Jul. 2012
Uddannet hos SuperBest i Østergade i Næstved.

Nov. 2008 - Maj 2009
Opstartet Samsøe & Samsøe outlet i Ringsted Outlet.

2008
Hjælper hos Dekoratøren i Ringsted.

Maj 2007 - Marts 2008
Arbejdet som ungarbejder i Nielsen's (Jørgen og Jørgine) i Slagelse, Vestsjællands centeret

2005-2007
Afsluttet min HG2 med et 12-tal.

Min webshop er opstartet i Jan. 2014 men salg af tøj, sko og accessories til piger, som jeg selv taget på indkøb efter i bla. Paris.
Hvor jeg sælger den meget feminine boheme stil, med masser af blonder, glitter og palietter, samt nitter og sten - i jordnære farver.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)