Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

vinduespudser kunder søges/købes i Holstebro-Skive-Viborg-Århus områderne

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 590
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

vi søger kunder i disse områder, Holstebro-Skive-Viborg-Århus områderne da vi mangler lidt at bygge op med erhverv og gerne også private.

skriv til mig hvis i har adgang til nogle kunder, eller nogle der vil sælge en mindre antal kunder.

smid mig en mail på h2ovinduespolering@gmail.com

hilsen

Thomas Madsbjerg

H2o-vinduespolering.dk

Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 590
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Højslev
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 129
Fra  Lethers Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Har i gjort noget for at komme frem i resultaterne på google? I har kun dårlige vurdering på trustpilot samt facebook? Er det fup eller hvad sker der?

Mvh

Rune

Jeg er ejer af Marketingsvirksomheden Lethers.dk. Online markedsføring og rådgivning til dig!

Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 590
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

kan godt se der ligger en på trustpilot, og derfor jeg er træt af trustpilot, vi har kørt nogle deals på forskellige sider med algebehandling, og så bliver kunden sur over vi ikke kommer, selvom der stod 8-12 uger og så kan folk ikke forstå at taget ikke er rent når vi kører, så vi er lidt trætte af de kampagner vi har kørt derinde, fordi folk læser ikke ordentlig igennem hvad de køber og nej vi fupper eller svindler ikke, men der er altid nogen der kan brokke sig, og nogle har da ventet i lang tid, men det må ikke blæse og regne før vi kan behandle så der går nogen tid.

thomas

Fra Højslev
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 129
Fra  Lethers Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Thomas,

Jeg fornemmer en smule bitterhed. Men har i en plan til at komme videre derfra? Der må være en masse gode referencer at hente? Folk der vil have en vinduespudser nu til dags, de søger jo på Google. Ligger i ikke på side 1 eller 2 så får i ikke kunder den vej rundt?

Min anbefaling skal dog være, ikke at være træt af trustpilot men i stedet fylde trustpilot med gode vurderinger. Derudover så slet din Facebook side og opret en ny, så du ikke har 2 negative vurderinger ude under anmeldelser.

Sidst men ikke mindst hyr en virksomhed der gør i SEO og markedsføring så du kan komme frem i søgemaskinerne. Hvor stort et reklamebudget har du?

Jeg er ejer af Marketingsvirksomheden Lethers.dk. Online markedsføring og rådgivning til dig!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)