Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fra rengøringskone til webshoop ejer ?...

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 4. Dec 12
Indlæg ialt: 28
Fra  Ehlers Totalservice Ehlers Totalservice Aps Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Dette er så nyt for mig, jeg kan gøre rent.. Men hvordan får jeg solgt test vinderen fra FDM og Tænk 2013 Kiddy Phoenixfix Pro 2. Har den på  Min hjemmeside  www.kidsnbaby.dk, kan ikke få gang i salget af den.

Nogen som kan hjælpe med gode råd.

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest så få skrevet en masse produkttekster. Jeg kiggede lige hurtigt, og jeg fandt ingen tekster til nogen af de produkter, som jeg kiggede under. Det gør det umuligt for Google af finde det. Der burde være masse af fortælle om produkterne. En masse hv-spørgsmål. Hvad kan det? Hvorfor skal kunden købe det? Hvad er det lavet af? osv.

Herudover ville jeg vælge at få tilknyttet en blog, hvor du løbende kan fortælle en masse spændende historier, som er relevante for din målgruppe. Det lokker dem også til siden.

Og til allersidst ville jeg lave nogle lange guides til forskellige produkter, som en søgeordsanalyse viser, at dine kunder søger på. F.eks. en lang guide til hvordan kunden vælger klapvogn. Igen en masse hv-spørgsmål. :D

Især de lange guides giver virkelig godt i Google. De tager lang tid at skrive, men man bliver virkelig belønnet for at bruge tiden på dem.

Sig endelig til hvis der er nogle af mine råd, som du gerne vil have uddybet. Ellers hvis du skal have hjælp til noget af teksten. Du er altid velkommen til at skrive.

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kiggede lige på din tyske version, hvis det er en I har forbi I vil på det marked, så skal I sørger for at få alt oversat, det er ikke sket i dag og hertil sørg for et tysk telefonnummer.

Vi sidder med kundeservice for en del virksomheder der sælger til det tyske marked og hvis de ikke har et lokalt nummer såfremt kunden vil have fat i jer, så ringer de til nogen andre.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 4. Dec 12
Indlæg ialt: 28
Fra  Ehlers Totalservice Ehlers Totalservice Aps Skrevet kl. 07:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas. tak for svaret. Er det under selve produktet jeg skal skrive mere tekst? Jeg syntes at der specielt under kiddy fhoenixfix pro 2 står alt om stolen og er bange for at kunderne ikke vil læse det.
Jeg ved godt der mangler tekst under en del produkter og arbejder på at få det sat ind. Det er en side jeg har købt så og der er mange mangler som jeg er ved at rette op.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke om du er i gang med og rette siden til? men når jeg prøver linket siger den siden ikke findes? Selv om produkt teksten er lang tror jeg den er meget god at have, jeg ved fra mig selv jeg godt kan lide og læse om de ting jeg skal til og købe online det virker mere troværdigt, og altid godt med opklarende spørgsmål stillet og besvaret af dig selv.

vh Jacob Dalgaard

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 07:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Dalgaard:
Jeg ved ikke om du er i gang med og rette siden til? men når jeg prøver linket siger den siden ikke findes?

Det er fordi der er et komma i linket. I url baren vil der være noget %C efter .dk. Fjern det, så virker linket igen.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Esbjerg
Tilmeldt 4. Dec 12
Indlæg ialt: 28
Fra  Ehlers Totalservice Ehlers Totalservice Aps Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Du får lige linket her, det er fordi der er en komma for meget på linket.

www.kidsnbaby.dk   

Hilsen

Sonja

Fra Esbjerg
Tilmeldt 4. Dec 12
Indlæg ialt: 28
Fra  Ehlers Totalservice Ehlers Totalservice Aps Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg er lidt i tvivl om jeg skal beholde den Tyske side. derfor har jeg ikke fået lavet oversættelser på alle produkter på Tyske side.

Men tak for svarret.

Hilsen

Sonja

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

det havde jeg slet ikke set, det med kommaet, beklager det var ikke for og fluekneppe :)

en pæn og flot side.

vh Jacob Dalgaard 

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Sonja Bonnichsen:
Er det under selve produktet jeg skal skrive mere tekst? Jeg syntes at der specielt under kiddy fhoenixfix pro 2 står alt om stolen og er bange for at kunderne ikke vil læse det.

Nu kiggede jeg igen, og det er mest under de andre produkter. Med hensyn til Kiddy Phoenixfix Pro 2 kan du evt. overveje at lave nogle hv-spørgsmål i stedet for og skrive din tekst ud fra det. Hvorfor skal de købe denne autostol? Hvorfor er denne autostol bedre end andre autostole? Hvem er den god til? Bare lige nogle hurtige eksempler. Din nuværende tekst er meget udførlig, når det kommer til, hvordan produktet er skabt. Den kunne godt skrives mere til kunder. Selvfølgelig stadig med fokus på SEO.

I denne sammenhæng ville guides på hjemmesiden gøre underværker. F.eks. "Sådan vælger du den rigtige autostol?" Fra disse guides kan du linke til nogle af de forskellige autostole.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)