Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skifte webhost - dns?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

James:

Meebox bliver det ikke da jeg ønsker ét webhotel til alle (4-5) hjemmesider
Hej James
Vil hurtigt indskyde, at du jo med et Web2 eller Web3 hotel hos Meebox kan have flere domæner pr. hotel, og altså på den måde få det, som du søger :-)
God aften. 

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Fra København
Tilmeldt 2. Dec 13
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Anders - Meebox:

James:

Meebox bliver det ikke da jeg ønsker ét webhotel til alle (4-5) hjemmesider. 
Hej James
Vil hurtigt indskyde, at du jo med et Web2 eller Web3 hotel hos Meebox kan have flere domæner pr. hotel, og altså på den måde få det, som du søger :-)
God aften. 

Hej Anders

Tak for indskydelsen. 

Der er flere grunde til at jeg ikke ønsker at være kunde hos jer. Har gennem tiden fået lov til at læse nogle af de svar i giver kunder når de har haft brug for support. Helt ærligt, jeg betragter jer ikke som en professionel virksomhed.

James

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

James:
Har gennem tiden fået lov til at læse nogle af de svar i giver kunder når de har haft brug for support. Helt ærligt, jeg betragter jer ikke som en professionel virksomhed.

Hej James,

Det er jeg ked af at læse. Hvad er det for nogle svar, som vi har givet, der gør, at du ikke mener vi er en professionel virksomhed? Jeg synes netop, at vores aktive tilstedeværelse på diverse fora og sociale medier viser, at vi driver en moderne og professionel virksomhed. 

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)