Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hytter & Annekser - ny webshop med salg af Hytter / Annekser, Havehegn, Haveborde, Legehuse, Redskabsskure mm..

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 316
Fra  Genius WebDesign Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så skal der købes billige Hytter!

Her er min seneste creation, www.hytterogannekser.dk 

Dette er en webshop der sælger Hytter og Annekser samt diverse udstyr og møbler til haven og sommerhuset.
Alle hytter og havemøbler sendes direkte fra den svenske producent Jabo, og leveres indenfor 12-18 dage.

Selve designet er forsøgt gjort så stilrent og enkelt som muligt, med fokus på en nem og hurtig navigation på siden.
Det grønne farvetema skulle gerne udstråle friskhed og natur og give en dyb kontrast til den hvide baggrund.

Besøg sitet, og se hvad I synes om det.
Hvis I skal bruge en god billig hytte eller møblement til haven, så er I selvfølgelig velkomne til at lave en bestilling i shoppen.

God fornøjelse!

Venlig hilsen

Mikkel

 

Fra Hoyvík
Tilmeldt 16. Apr 11
Indlæg ialt: 182

Jeg kan lide den - to ting jeg ville ændre.

1. smid et telefon nummer på:

2: smide retargeting på - mener ikke at kunne se at det er på

En af mine klinter fik et ROI på 7800% med retargeting og i jeres tilfælde er det sikkert en hel del størrer da det er en "dyr" vare I sælger.

Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 316
Fra  Genius WebDesign Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal lige tilføje at jeg er klar til at gå i krig med et nyt webshop projekt, så hvis der er folk derude som kunne tænke sig en et komplet webshop design med CMS og alt hvad dertil hører, er du/I meget velkomne til at sende mig PM eller mail til: mo@geniusdesign.dk

Venlig hilsen

Mikkel 

Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 316
Fra  Genius WebDesign Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er helt klart 2 ting som skal implementeres.

Telefonnummer kommer på når der er lavet et ordentligt system/ordning med kundeservice-nummer.

Retargeting er jeg ved at undersøge mulighederne for, og jeg har gjort min klient opmærksom på fordelene.

Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 316
Fra  Genius WebDesign Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Shoppen har valgt at give et specielt intro-tilbud til alle amino-brugere.

500,- rabat ved køb over 6000,-

I skal blot indtaste kupon-koden: amino500

Rabatten gælder frem til 1. april

Venlig hilsen

Mikkel

Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 316
Fra  Genius WebDesign Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg her lige lavet en del performance tweaks på siden, så indlæsningshastigheden skulle gerne god nu.

Det vil være super hvis I kan sige hvorvidt siden føles OK hurtig eller om der er behov for yderligere tweaks.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 22. Mar 14
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Super flot side, har kun en ting jeg synes gør siden utroværdig, hvis jeg skulle købe. Produktbeskrivelsen er på svensk, kunne godt tænke mig det stod på dansk, selvom man fint kan forstå det. :)

Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 316
Fra  Genius WebDesign Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak!

Ja, jeg synes også alle teksterne skal være på dansk. Det er desværre ikke mig der står for oversættelserne, men det vil jeg sige videre.

Problemet er at produktdata til siden i de fleste tilfælde kommer direkte fra producenten Jabo´s produktblad, og til nogle af deres produkter har de kun svenske tekster. Men det skal helt klart rettes og være på dansk på vores side :)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 22. Mar 14
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det var så lidt og endnu engan flot og simpel opbygning :)

Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 316
Fra  Genius WebDesign Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jeg virkelig glad for at høre :)

Jeg har netop lagt stort arbejde i at gøre siden så enkel og stilren som muligt, uden for mange unødvendige elementer og detaljer.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)