Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hosting af Prestashop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Jeg står og skal finde en host til Prestashop, og har kigget på Prestahotel. Jeg har dog opdaget at de ikke har noget telefon nr man kan ringe til, og dette ser jeg som et stort problem når man har med hosting at gøre. Det nytter ikke noget at man ikke kan få løst et problem med det samme med sin hosting. Det kan koste mange penge hvis siden er nede.

Derfor vil jeg hører om der er nogen der kender andre gode presta hosts med service i højsædet, eller hvis du er kunde hos prestahotel, hvordan oplever du så deres mangel på et telefon nr fungere i praksis?

Fra København
Tilmeldt 18. May 12
Indlæg ialt: 127
Fra  VPS Pro VPS Pro Support Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Birkelund.

Hos os er det muligt at koble telefonsupport på aftalen.

https://www.vpspro.dk/ - Billige virtuelle servere. 

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hos os kan man ringe til os uden at det koster ekstra. Hvis du har nogle spørgsmål skal du være velkommen til at kontakte os.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

VPS Pro Support:

Hej Birkelund.

Hos os er det muligt at koble telefonsupport på aftalen.

Hvis bare i ville svare på jeres mail-support, så ville det egentlig være fint!

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Birkelund

Jeg vil anbefale dig, at kigge på Meebox Pro webhoteller.

Har flere Prestashop's kørende hos dem, og har stort set ikke oplevet nedetid. Derudover har de en fantatisk support (livechats, tickets) hvor de oftest svarer prompte.

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Fra Randers
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 39
Fra  selfiehuer.dk Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Birkelund

Jeg har ingen erfaring hos Prestahotel, men jeg ved, at du virkelig får professionel hosting hos Danhost.
Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg er ansat hos Danhost, men personligt står jeg fuldt ud inde for deres webhoteller, herunder hosting af Prestashop løsninger.

Jeg vil sige, at det vigtigste for dig og din shop er, at du kan få dansk hosting, som er stabil med hurtige loadtider (hvilket betyder, at der er en konsekvent regel for, hvor meget en server må belastes før en ny server tages i brug). Dertil er telefonsupport ofte afgørende for mange professionelle forretninger på grund af den sikkerhed og personlig service, der følger med support pr telefon.

Én ting er, at Danhost er en FANTASTISK arbejdsplads, men min personlige anbefaling af deres webhoteller, går på, at det er yderst professionelle der primært henvender sig til erhverv.

Mulighed for udvidelse og plads til succes
Hos Danhost får du et stabilt webhotel med virkelig store muligheder for at føre din forretning frem i livet. En af de største styrker, som jeg gerne vil fremhæve er "ubegrænset" trafik, forstået på den måde, at Danhost ikke har fastsat nogen grænse for, hvad hvert enkelt webhotel må trække af ressourcer. Selvfølgelig er ubegrænset ikke uendeligt, men Danhost lukker aldrig bare ned for et webhotel, som trækker meget trafik. Der bliver gjort meget ud af at kontakte kunden først og informere om situationen. Er kunden bevidst om at trafikken er midlertidig i forbindelse med en kapagne, PR eller andet, så bliver der bare set gennem fingre med det. Presser kundens hjemmeside derimod konstant de tildelte ressourcer, bliver kunden informeret og anbefalet et andet produkt, oftest sin egen server til hjemmesiden - Men bemærk lige, at dette aldrig er et krav. 

Hertil vil jeg gerne tilføje, at jeg flere gange har set, at en kunde er flyttet fra én server til en anden, hvis behovet er for det. Så jeg vil sige at Danhost er en af de få udbydere på markedet, der ikke er så fandens firkantede.

Du får alt i alt et STÆRKT og professionelt webhotel med adgang til support både pr. mail og telefon, hvis du vælger Danhost til hosting af din Prestashop - Se priser her 

Uanset, hvad du vælger, ønskes du al held og lykke herfra. 
Jeg håber du kunne bruger noget af det.

Hilsen Kathrine Svendsen 

#SELFIEHUER - Huer så flotte, at du får lyst til at tage et selfie!

http://selfiehuer.dk/4-huer-til-kvinder/

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)