Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Penny stock broker til dansk statsborger

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Vejen
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg søger en broker, hvor jeg kan handle amerikanske penny stocks. Jeg er i dag kunde hos bl.a. Nordnet men de kan ikke hjælpe mig med dette.

Jeg vil derfor høre om nogen af jer, kender til en broker, hvor ovenstående kan lade sig gøre.  

Jeg er dansk statsborger og bosat i Danmark.  

Fra International
Tilmeldt 29. Jun 13
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg holder også lige øje med her. Jeg tror dit bedste bud er nogle af de internationale brokers, jeg har pt øje på E*Trade, men det er kun pga jeg har dobbelstatsborgerskab at jeg kigger på den (og minimum indskud er kun $500). Jeg skriver her hvis jeg finder én der er åben for danskere. Jeg går ud fra du er bekendt med Tim Sykes siden du søger en penny stock broker?

Mvh. Nicklas 

Tilmeldt 18. Mar 14
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes en masse amerikanske platforme. 

Jeg har selv erfaring med TRADESTATION, det er en udmærket samt professionel platform. Jeg handler dog ikke penny stocks, men FOREX og råvarer. 

Minimumsindskuddet er lidt højere end discountbrokers (FOREX er eks. min. 10.000 US-Dollars) RÅvarer er omtrent det samme, ved dog ikke med aktier, men du kan prøve at forhøre dig ad. De er topprofessionel og en avanceret samt brugervenlig platform

Fra Hundested
Tilmeldt 20. Sep 13
Indlæg ialt: 175
Fra  Minfragt.dk Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Mener du kan på FXcm.com 

Med venlig hilsen

Carsten Bo Larsen http://wastebutler.dk

Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

kthuesen:

Hej, 

Jeg søger en broker, hvor jeg kan handle amerikanske penny stocks. Jeg er i dag kunde hos bl.a. Nordnet men de kan ikke hjælpe mig med dette.

Jeg vil derfor høre om nogen af jer, kender til en broker, hvor ovenstående kan lade sig gøre.  

Jeg er dansk statsborger og bosat i Danmark.  

Hos Saxobank kan du handle på pink sheet/OTC, så der vil du have adgang til en stor del af dem. 

Men du skal ikke regne med at kunne få lov til at shorte.

Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicklas Kingo:

Jeg holder også lige øje med her. Jeg tror dit bedste bud er nogle af de internationale brokers, jeg har pt øje på E*Trade, men det er kun pga jeg har dobbelstatsborgerskab at jeg kigger på den (og minimum indskud er kun $500). Jeg skriver her hvis jeg finder én der er åben for danskere. Jeg går ud fra du er bekendt med Tim Sykes siden du søger en penny stock broker?

Mvh. Nicklas 

Hvis du vil lave en Timothy Sykes, så kan det godt være minimumindskudet kun er 500$, men skal du shorte skal du have en meget større account.

Selv med long-penny stock strategi så vil 500$ være omkostningerne være ca. 5-20% taget højde for ilikvid bid/ask på pennies samt kommision - så din account ville blive ædt op på få trades.  Det kan godt være du er klar over det, mens synes det var vigtigt at pointere til andre der læser dit  indlæg

Fra International
Tilmeldt 29. Jun 13
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det kan jeg forstå. Min første intention er dog også bare at forstå det hele (jeg forstår ikke engang shortselling helt endnu, men jeg er igang med at gå igennem hans bog og dvd'er). Så kan jeg altid lægge mere energi og penge i det hvis det er noget der fanger mig.

Kommer det sidste ikke an på din broker's politik? Jeg mener de fleste jeg har læst om tager blot et $5-10 fee per trade - er der noget jeg har misforstået? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

kthuesen:
Jeg søger en broker, hvor jeg kan handle amerikanske penny stocks. Jeg er i dag kunde hos bl.a. Nordnet men de kan ikke hjælpe mig med dette.

Jeg vil derfor høre om nogen af jer, kender til en broker, hvor ovenstående kan lade sig gøre.  

Jeg er dansk statsborger og bosat i Danmark.  

Hej.

Jeg har tidligere arbejdet på Nordnet og den gang var det fuldt muligt at handle både penny og pinksheet... Dog krævede det at man ringede ind til mægleren, da Nordnet ikke havde ret til at vise og sælge disse papirer på nettet.

Det er selvfølgelig muligt at tingene har ændret sig siden jeg var ansat (stoppede for ca 3 år siden), men for en sikkerheds skyld skulle jeg anbefale at du ringer ind til mæglerbordet og spørger.

vh,

Sami.

Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nicklas Kingo:

Ja det kan jeg forstå. Min første intention er dog også bare at forstå det hele (jeg forstår ikke engang shortselling helt endnu, men jeg er igang med at gå igennem hans bog og dvd'er). Så kan jeg altid lægge mere energi og penge i det hvis det er noget der fanger mig.

Kommer det sidste ikke an på din broker's politik? Jeg mener de fleste jeg har læst om tager blot et $5-10 fee per trade - er der noget jeg har misforstået? 

Ja det er korrekt, lad os bare sige en 8$ flat fee, men det er både for køb/salg. Så gang det med 2. 16/500 - så det 3.2%, men da de fleste pennystocks er rimelig ilkvide og de stocks som han shorter som regelt er pump and dumps vil du se en rimelig stor spread på bid og ask price.

Så lad os sige ask er 1 og bid er 0.9 - så køber du til 1, og hvis du vil sælge med det samme så kan du til 0.9, så her tager du et 10% loss instantly. Og ja det vil selfølgelig være underodnet hvilken account størelse du har. Men, med en større account vil du kunne skalere ind i din trade, hvor du med en lille account bliver nød til at gå all in pga. fee's. 

Hvis jeg skal tage den korte version af shorting, og ikke tage højde for alle detaljerne omkring ejerforholdene og clearinghusene. Hvilket man egenligt ikke behøver at vide noget om. Så er det basalt set bare: 

Lad os sige jeg ejer en aktie i et firma til 10$ - du tror den vil gå ned, så du får lov at låne min aktie og sælger den på markedet(og vi laver en aftale at du er tvunget til er købe den tilbage) 

Nu får du jo 10$ for aktien, hvis aktien går ned til 5$, så kan du jo købe aktien tilbage for 5$ og give den tilbage til mig, og du har 5$ profit tilbage til dig selv. Og forsætter den opad, ja så er du tvunget til at punge ud(og din loss er potentielt unlimited) 

En anden ting med hvorfor du ikke kan have en lille account og shorte, er at du skal have en margin account hvilket kræver minimum 2000$+(rimelig sikker på det er SEC regulation (USA)) og du skal have nok til at kunne cover et større loss, i og med de er rimelig ilikvide og store spring kan komme ud af det blå, skal der være en beholdning at suge fra. Vær opmærksom på at hvis du får et margin call, og din account løber i minus. Ja så følger det med dig.  

Men ja der er mange pump and dumps derude - som er 100% valueless firmaer som kun venter på at gå til 0. Men der er rift om aktierne, og market makerne suger som regelt de fleste op til sig selv. Så det er en udfordring at finde aktier at shorte, og derfor han har mange brokere der måske ligger inde med nogle (tit fordi nogle af deres brugere så har købt, og det er deres du låner). Men det er lidt mere komplekst end det, men ikke noget viden du behøver at ligge inde med, nu mindre det interesere dig - det er dog nok ikke noget du kommer forbi i hans bog. 

Er det noget der interessere dig så er der muligheder derude, men det skal interessere dig personligt og du kommer til at finde din egen vej, og det er en lang vej. Der er ingen quick-bucks at hente, og Timothy kan ikke lede dig til profit. Ikke fordi jeg har læst noget af hans materiale, men jeg ved hvad han gør , og det er et meget lille marked og det er begrænset hvad der kan presses ud. Det er os derfor han vælger at cashe-in på at fortælle om det, i stedet for at holde det til sig selv. Men du kan helt sikkert opsnuppe noget viden derfra, som du kan bruge til fremtiden. 

Nu trader jeg ikke det space, da jeg er fully-invested i et andet område. Men holder bestemt øje med det, tilmeld diverse pump sites, penny stock promotion sites. Følg de stocks de pumper, lær hvordan et marked fungere og hvordan de pumper prisen, lær volume. (det er der meget få der forstår) Så kan der bestemt høstes noget ind. Men den svære del ligger i at få fat i de shortable aktier, inden andre tager dem. 

Fra International
Tilmeldt 29. Jun 13
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for det informative svar jub! Bestemt meget brugbar information. Jeg har i hvert fald tænkt mig at åbne en konto med $500, som jeg er fuldt villig til at miste, hvilket, som jeg forstår, er den tilgang man skal have til al aktiehandel.

Nu vil jeg i hvert fald læse en del op på det, og lege lidt med det henover foråret.

Er der nogle brugbare danske kilder for at lære om aktiehandel generelt? Jeg må indrømme gamet med at købe en aktie for at holde den flere år, for at få et lille udkast hvert år siger mig ingenting, så hvis der er noget om pennystocking ville det være fedt. Jeg tænker på om der er nogen bøger, blogs, sites. Jeg har kigget lidt på Euroinvestor, men det er lidt svært at finde ud af hvor man skal begynde.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)