Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kan jeg tjene penge som 15 årig?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Mar 14
Indlæg ialt: 3
Fra  Bastian apl Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej mit navn er Bastian.

Jeg har gået i en længere periode og søgt job. Supermarkeder og alt muligt andet. Men der er mange ting man ikke må som 15 årig. Så ville høre om der var nogen forslag til hvad man kunne lave for at tjene ca. 2000-3000 kr om måneden? Har en masse fritid så mange arbejdstimer er intet problem. Håber i har en masse gode svar :) Tak på forhånd :)
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan evt. gå med aviser? Ved dog ikke om du kommer til at tjene 2-3000, men en indtægt får du ihvertfald.

Du kan evt. tilbyde din arbejdskraft med at slå græs, lufte hunde mv. evt. igennem netværk osv.

Tilmeldt 19. Mar 14
Indlæg ialt: 3
Fra  Bastian apl Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for idéen om at tilbyde min hjælp rundt omkring :) Det med avis ruter er måske ikke en så let ting når den nærmeste frie avis rute ligger 10-15 kilometer væk. :) Men tak for rådet :)

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Bastian Simo:
Supermarkeder og alt muligt andet. Men der er mange ting man ikke må som 15 årig.

Hvad er det for jobs du har søgt hvor der er ting du ikke må og derfor er blevet afvist? Jeg arbejdede selv som flaskedreng da jeg var 15 år, og jeg kunne da forestille mig supermarkeder stadig bruger unge.

Hvilken by kommer du fra?

Tilmeldt 19. Mar 14
Indlæg ialt: 3
Fra  Bastian apl Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er fra Ejby på Sjælland :) Men det ikke fordi jeg ikke må være flaskedreng men i min by der 2-3 i hver butik og alle pladser er taget :)
Fra Gentofte
Tilmeldt 14. Nov 13
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bastian, 

I en alder af 15 kan det være svært at finde et ordenligt job da der ikke er mange stillinger til den aldersgruppe. 

Da jeg var 15 og også havde en del fritid begyndte jeg langsomt at lære at lave hjemmesider. Dette har jeg tjent solidt på siden jeg var 15 og derudover åbner det op for uendelige muligheder. Med din masse fritid ville jeg forslå dig at se disse videroer http://thenewboston.org/list.php?cat=40   . (vis det altså interessere dig.) Vis du er engageret kan du lave hjemmesider i løbet af ingen tid. og evt. sælge dem til små butikker der hvor du bor. 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)